2009 ξεχωριστά πρόσωπα και γεγονότα…
To 2009 δεν ήταν εύκολη χρονιά για τα ελληνικά media. Δεδομένης της οικονομικής κρίσης, με την πτώση της διαφημιστικής δαπάνης να αγγίζει το 20%, επιτυγχάνοντας επίδοση που αγγίζει σε απόλυτα μεγέθη σκορ της προηγούμενης δεκαετίας, τα σημάδια της ανάκαμψης δύσκολα θα γίνουν ορατά μέσα στο 2010. Ύφεση στην ελληνική οικονομία συνεπάγεται αυτόματα κάμψη των καταναλωτικών δαπανών και συνακόλουθα περιορισμό των budget για διαφήμιση και επικοινωνία…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ