Ποιος φοβάται τους «γάμους» των εταιρειών;
Ερωτηματικά αιωρούνται στην αγορά αναφορικά με το μέλλον των budget και των πελατολογίων, μετά την εξαγγελία επικείμενων συγχωνεύσεων σε ιδιωτικό και δημόσιο/ιδιωτικό τομέα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕρωτηματικά αιωρούνται στην αγορά αναφορικά με το μέλλον των budget και των πελατολογίων, μετά την εξαγγελία επικείμενων συγχωνεύσεων σε ιδιωτικό και δημόσιο/ιδιωτικό τομέα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑισιοδοξία και ένα… μάθημα επιβίωσης στην κρίση μεταδίδει ο διάλογος με τον πρόεδρο του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Ελλάδος (ΣΔΕ), Γρηγόρη Αντωνιάδη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ διαδικασία της μετάβασης από την αναλογική στην ψηφιακή τηλεόραση είναι μια τεράστια επικοινωνιακή πρόκληση, την οποία έφερε σε πέρας για την ελληνική αγορά η D’Arcy Athens για λογαριασμό της Digea.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Executive Creative Director της McCann London και πρόεδρος της κριτικής επιτροπής της φετινής διοργάνωσης του Adprint Festival, Brian Fraser, μιλάει στο adbusiness για την πορεία του στο χώρο της διαφήμισης και το μέλλον του print advertising.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕν αναμονή της τοποθέτησης του προέδρου-διευθύνοντος συμβούλου του Οργανισμού της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης (με τα ονόματα του Γιώργου Γαμπρίτσου και του δημοσιογράφου Πάνου Κολιοπάνου ν’ ακούγονται ως πλέον πιθανές επιλογές), ο αρμόδιος υπουργός Πολιτισμού, Παύλος Γερουλάνος, προχώρησε σε έναν πρώτο απολογισμό δράσης για τις «100 πρώτες μέρες στην ΕΡΤ», αλλά και τα σχέδια για το μέλλον - σχέδια που θέλουν την ΕΡΤ φορέα πολιτισμού, κατά τα πρότυπα του βρετανικού BBC.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTo 2009 δεν ήταν εύκολη χρονιά για τα ελληνικά media. Δεδομένης της οικονομικής κρίσης, μετην πτώση της διαφημιστικής δαπάνης να αγγίζει το 20%, επιτυγχάνοντας επίδοση που αγγίζει σε απόλυτα μεγέθη σκορ της προηγούμενης δεκαετίας, τα σημάδια της ανάκαμψης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια νέα γενιά παιδιών, που δεν έχουν γνωρίσει τον κόσμο χωρίς το διαδίκτυο -και έχουν μια αυξημένη συναίσθηση του μέλλοντός τους και του μέλλοντος του πλανήτη-, έχει αναδειχθεί στη μεγαλύτερη πανευρωπαϊκή μελέτη για τους προ-εφήβους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΆμεσες και σοβαρές επιπτώσεις στην ισορροπία των εκδοτικών και ραδιοτηλεοπτικών επιχειρήσεων, αλλά και στα οικονομικά των διαφημιστικών εταιρειών και ομίλων έχει -όπως όλα δείχνουν- η πτώση της διαφημιστικής δαπάνης το 2009, επισήμως κατά 17% και ανεπισήμ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Daniel Morel, o ισχυρός άνδρας της Wunderman σε παγκόσμιο επίπεδο, μιλάει στο adbusiness για το διεθνές δίκτυο του οποίου ηγείται. Επισημαίνει, μάλιστα, πως θα πρέπει και στη χώρα μας να περιμένουμε εξαγορές εταιρειών από τη Wunderman.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Όμιλος Civitas έχει μεγαλώσει για τα καλά και αναμένεται να επεκταθεί και σε άλλες χώρες. Μια από αυτές είναι η αγορά της Αλβανίας, ενώ στα σχέδιά τους είναι ακόμη μία που αποτελεί επτασφράγιστο μυστικό. Σε ένα από τα ταξίδια της στην Ελλάδα συναντήσαμε την Αρετή Γεωργιλή, γενική διευθύντρια της Civitas Global, που μας μίλησε για το τι τρέχει στην αγορά των Βαλκανίων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Dart Communication δημιούργησε τη νέα διαφημιστική καμπάνια της Domino\' s Pizza, στην οποία κεντρικό πρόσωπο είναι η Καλομοίρα. Η διαφημιστική καμπάνια έχει ξεκινήσει από τις αρχές του νέου έτους 2010, ενώ μέσα στις επόμενες εβδομάδες, κάποιοι τυχεροί πελάτες της Domino’s Pizza θα παραλάβουν την παραγγελία τους από την Καλομοίρα. Η ομάδα της Dart, αλλά και της Domino’s Pizza, μας αναλύει το concept της καμπάνιας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα πράγματα στη θέση τους επιχειρούν να βάλουν οι καναλάρχες, μετά τα αμφιλεγόμενα δημοσιεύματα που μιλούσαν για κόντρα μεταξύ της Digea (εταιρεία που συνέστησε η Ψηφιακός Πάροχος ΑΕ της ΕΙΤΗΣΕΕ) και των εταιρειών κινητής τηλεφωνίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory