Euro RSCG και Πράσινη σειρά εξαφανίζουν τις «Ζυγαριές»!
Την πράσινη σειρά «Χωρίς Ζάχαρη» προωθεί η Ε.Ι. Παπαδόπουλος ΑΕ, με μια νέα ταινία, που δημιούργησε η Euro RSCG Athens και παρήγαγε η Central.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην πράσινη σειρά «Χωρίς Ζάχαρη» προωθεί η Ε.Ι. Παπαδόπουλος ΑΕ, με μια νέα ταινία, που δημιούργησε η Euro RSCG Athens και παρήγαγε η Central.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε πρωταγωνιστές αγαπημένους παιδικούς ήρωες, «έτρεξε» στην περιοχή του Mediterranean Cosmos της Θεσσαλονίκης το διήμερο 14-15/2 η καμπάνια Magic Carnival του Magic Park, με την υπογραφή της Manifesto Ad & Design Group.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΌ,τι και να πιεις είναι λίγο, αν δεν είναι Amita Smoothies. Αυτό είναι το κεντρικό μήνυμα της νέας τηλεοπτικής καμπάνιας των πρωτοποριακών προϊόντων ψυγείου της Amita, που συνδυάζουν το χυμό φρούτων με το άπαχο γάλα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε μια προκλητική τηλεοπτική ταινία, που «μιλάει» στο συναίσθημα, βρίσκεται στον «αέρα» η νέα τηλεοπτική καμπάνια της Hyundai με τίτλο «You&Ι», στην οποία πρωταγωνιστεί το ομώνυμο μοντέλο και φέρει την υπογραφή της Ashley&Holmes.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτους ρυθμούς του μικρού που καίει λίγο και ανάβει μεγάλες φωτιές, «τρέχει» η πόλη, στη διαφημιστική ταινία που δημιούργησε η Breakfast in Athens για το νέο Chevrolet Spark.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠριν από την οριστικοποίηση της επιλογής των δυο εταιρειών για τη shortlist στο τελικό στάδιο στο spec της Εθνικής Τράπεζας, συμμετέχουσες εταιρείες εκφράζουν την επιθυμία τους να λάβουν γνώση του συνόλου των προτάσεων που έχουν κατατεθεί.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιαγωνισμό για τη διαφημιστική προβολή της προκήρυξε η Ελληνική Ραδιοφωνία Τηλεόραση (ΕΡΤ) για χρονική περίοδο ενός έτους, με δυνατότητα παράτασης ενός έτους ακόμη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο management της Forthnet, μετά την ενοποίηση των λειτουργιών και δραστηριοτήτων της, ανέθεσε εκ νέου το δημιουργικό της Nova στη Spot JWT.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτη Saatchi & Saatchi ανατέθηκε ο χειρισμός του παγκόσμιου διαφημιστικού λογαριασμού του Lurpak, έπειτα από την τελική της αναμέτρηση με τη Wieden & Kennedy London.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ AMP ήταν η εταιρεία που επιλέχτηκε για το χειρισμό του συμπτυγμένου πανευρωπαϊκού διαφημιστικού λογαριασμού της HTC, έπειτα από τη διεξαγωγή pitch απέναντι σε εταιρείες τα ονόματα των οποίων δεν έγιναν γνωστά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Imako Media SA έρχεται να προσθέσει μία ακόμη διεθνή επιτυχία στο δυναμικό των τίτλων της, καθώς, σε συνεργασία με την εκδοτική εταιρεία Time Inc., θα εκδίδει από τα τέλη Μαρτίου το περιοδικό People, το Νο 1 εβδομαδιαίο περιοδικό στον κόσμο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟλοκληρώθηκε αργά το βράδυ της Δευτέρας (29/3) το μεγάλο spec του ΟΠΑΠ, που απασχόλησε έντονα το τελευταίο διάστημα τη διαφημιστική αγορά. Adel Saatchi&Saatchi, Leo Burnett και Ashley&Holmes/Politics οι εκλεκτές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory