
Εκνευρισμός…
Oι χαμηλές προσφορές κάποιων εταιρειών PR, που αποφασίζουν να διεκδικήσουν τελευταία στιγμή λογαριασμούς, έχει δημιουργήσει τον αντίστοιχο εκνευρισμό…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑOι χαμηλές προσφορές κάποιων εταιρειών PR, που αποφασίζουν να διεκδικήσουν τελευταία στιγμή λογαριασμούς, έχει δημιουργήσει τον αντίστοιχο εκνευρισμό…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια το φθινόπωρο φαίνεται ότι προγραμματίζεται το μεγάλο spec, παρά τις πρόσφατες ανανεώσεις…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔυο spec εταιρειών που δραστηριοποιούνται στιςυπηρεσίες οn line τυχερών παιχνιδιών βρίσκονται σε εξέλιξη αυτό διάστημα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο ενδιαφέρον δεν είναι ποιος έχει εκδηλώσει ενδιαφέρον για τον ΟΠΑΠ. Τυπικά όλοι ενδιαφέρονται, καθώς λόγω μονοπωλίου δεν υφίσταται θέμα ανταγωνισμού και conflict εκτός των εταιρειών που χειρίζονται τους λογαριασμούς των καζίνο. Το ενδιαφέρον είναι οι συζητήσεις που γίνονται στις συσκέψεις των εταιρειών για τις πιθανότητες που αποδίδει κάθε τομέας του «τριχοτομημένου» λογαριασμού. Ξέρετε ποιος θεωρείται ευκολότερος στόχος; Η τύχη. Εξ ου και θα πέσουν και οι πολλές συμμετοχές. Πάντως και στο κομμάτι ΕΚΕ ακούγεται πως θα υπάρξουν περισσότερες από πέντε με έξι συμμετοχές κι αυτό αποτελεί μάλλον έκπληξη!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈντονος ανταγωνισμός μεταξύ Coca-Cola και PepsiCo, με τις δυο εταιρείες να ετοιμάζουν νέα λανσαρίσματα και δυναμική επικοινωνία για την υποστήριξή τους μέσα στο επόμενο διάστημα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠερίεργη εμπλοκή σε spec που ήταν θέμα ημερών η ανακοίνωση του νέου αναδόχου του λογαριασμού. Φήμες λένε ότι απομακρύνθηκαν ή διέκοψαν τη συνεργασία τους κάποια από τα στελέχη που έτρεχαν το διαγωνισμό και όλα δείχνουν ότι το spec μάλλον παγώνει ή θα επαναπροκηρυχθεί.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ ΑΝΤ1 έκανε την έκπληξη και δοκιμάζει τις δυνάμεις του για παροχή περιεχομένου έναντι χρέωσης στο Ιnternet με τη Formula1, καθώς εξασφάλισε τα δικαιώματα για απευθείας μετάδοση μέσω web TV,αλλά και μαγνητοσκοπημένα σε ελεύθερη λήψη. Στη web TV πουλά έναντι 4,99 ευρώ το πλήρες μενού των τριών ημερών κάθε αγώνα (δοκιμαστικά κ.λπ.). Αναμένεται με ενδιαφέρον η ανταπόκριση του φιλοθεάμονος κοινού της Formula.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑύξηση της κερδοφορίας αλλά και των συνεργιών μετην Deutsche Telekom, καθώς και νέες υπηρεσίες στους χώρους της συνδρομητικής τηλεόρασης και της κινητής τηλεφωνίας, είναι οι στόχοι που θέτουν για τονΟΤΕ οι πλειοψηφούντες Γερμανοί μέτοχοι, σύμφωνα με όσα είπε ο Κουίντο Κέρκχοφ, επικεφαλής της Deutsche Telekom για την περιοχή τηςΝοτιοανατολικής Ευρώπης, σε παρουσίαση στους θεσμικούς επενδυτές. Ειδικά σε αυτήν τη συγκυρία, «η περαιτέρω προώθηση των υπηρεσιώνσυνδρομητικής τηλεόρασης μέσω DSL και η επερχόμενη δορυφορική πλατφόρμα» αποκτά μεγάλο ειδικό βάρος. Σημειώνεται πως ήδη πέφτει πολύ χρήμα για την προώθηση της Conn-X TV και θα πέσει ακόμη περισσότερο σε δημοφιλές περιεχόμενο (κι ίσως εδώ βρίσκεται η διέξοδος για τα τηλεοπτικά δικαιώματα του Ολυμπιακού και όχι μόνο)…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚαι η διαφήμιση, πάντως, χαρακτηρίζεται από αρκετά «κλειστά» spec το τελευταίο διάστημα…Έχει πέσει φόβος και τρόμος…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑξίζει να σημειωθεί πάντως πως επικοινωνιακά η Fix ξεκινάει από πλεονεκτική θέση, καθώς -όπως λένε οι άνθρωποι της εταιρείας- οι σχετικές έρευνες έδειξαν πως το πρώτο πράγμα που έρχεται στο μυαλό του 70% των καταναλωτών όταν ακούει τη λέξη Fix είναι… μπίρα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνακούφιση στην αγορά επικοινωνίας από την απόσυρση της διάταξης για παρακράτηση 8% στα τιμολόγια παροχής υπηρεσιών. Αν είχε εφαρμοστεί, θα είχε προκαλέσει «έμφραγμα» στο χώρο, πλήττοντας… θανάσιμα τη ρευστότητα. Στην απλή τριγωνική σχέση ΜΜΕ-Mediashop-Διαφημιζόμενος η συνολική επιβάρυνση από την παρακράτηση θαάγγιζε το 17%!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚι όμως είναι… Όπως ακούσαμε, Marketing Director σημαντικoύ διαφημιζόμενου από την περιφέρεια κάλεσε στην έδρα της εταιρείαςδιαφημιστικές της Αθήνας για παρουσιάσεις. Ως εδώ καλά. Το θέμα, όμως, είναι πως τελικά δεν υπήρξε καμία εξέλιξη. Κανείς δεν σεβάστηκε τον κόπο και τα χιλιόμετρα των ανθρώπων. Κι όχι μόνο αυτό, στοτέλος τους ζητήθηκε να υποστηρίξουν προσωπικές επιχειρηματικές δραστηριότητες του εν λόγω στελέχους… Οι ιδιοκτήτες/μέτοχοι το γνωρίζουν; Τι άλλο θα ακούσουν τα αυτιά μας;
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory