
Επενδύστε!
Στα 100 με 120 εκατομμύρια ευρώ υπολογίζουν οι ειδικοί τη συνολική online διαφημιστική δαπάνη στη χώρα μας για το 2009… Τεράστια τα περιθώρια ανάπτυξης για το χώρο! Επενδύστε!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτα 100 με 120 εκατομμύρια ευρώ υπολογίζουν οι ειδικοί τη συνολική online διαφημιστική δαπάνη στη χώρα μας για το 2009… Τεράστια τα περιθώρια ανάπτυξης για το χώρο! Επενδύστε!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαράταση πήρε τελικά η σύμβαση μεταξύ ΑΕΜΑΡ και Focus Bari για την έρευνα της μέτρησης ακροαματικότητας. Έτσι ο όποιος διαγωνισμόςδιενεργηθεί θα γίνει μετά το Δεκέμβριο του 2010 και πάντως με τη νέα χρονιά. Στο διαγωνισμό θα συμμετέχουν, εκτός από τη Focus, η GPO, η GFK Hellas, η MRB, η TNS και η Hellas Research House.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜπήκαν με φόρα και αυξημένες φιλοδοξίες, αλλά τόσο το Θέμα όσο και το Bήμα δυσκολεύονται να βρουν βηματισμό στα ερτζιανά. Σύμφωνα με τηντελευταία έρευνα της Focus AEMAR, αύξηση των μεριδίων τους για την περίοδο 15 Φεβρουαρίου - 14 Μαρτίου πέτυχαν οι ενημερωτικοί Σκάι 11,6% (11,4%), Real 5,9% (5,7%), ΑΝΤ1 4,2% (4,1%), Flash 3,2% (3%), ενώ υποχώρησαν το Θέμα από 3,4% σε 3,3% και το Βήμα από 2,2% στο 1,4%...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚι άλλο διαζύγιο ακούγεται ότι θα ανακοινωθεί σύντομα στη διαφημιστική αγορά…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπό σήμερα ξεκινάει η υποβολή συμμετοχών για τα φετινά Effies… Όσοι ικανοί, δημιουργικοί και βάσει στοιχείων αποτελεσματικοί, προσέλθετε…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜπορεί η αντίδραση για την επανέκδοση του Sportime να ήταν άμεση από την πλευρά των πρώην εργαζομένων του και της ΕΣΗΕΑ, αλλά στοδιαδίκτυο το www.sportime.gr ζει και βασιλεύει! Και όχι μόνο αυτό… Λέγεται πως το δίδυμο Οντόνι - Κυριακόπουλου ελέγχει ούτε λίγο ούτε πολύ τέσσερα αθλητικά portals και μάλιστα διαφημιζόμενα από τη δημόσια τηλεόραση!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα προϊόντα ετοιμάζει δυναμική εταιρεία του χώρου της βιομηχανίας τροφίμων και συζητά τη συνεργασία σε επίπεδο marketing με γνωστό τηλεοπτικό πρόσωπο…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈτοιμες να συνάψουν συμφωνία, η οποία θα προσβλέπει στην αλληλοπροβολή τους σαν πιθανούς τουριστικούς προορισμούς, είναι η Ελλάδα και η Σερβία. Συγκεκριμένα, ο Γραμματέας Τουρισμού της Σερβίας, Goran Petkovic, αποκάλυψε πως βρίσκεται σε τρέχουσες συζητήσεις με ανώτερα στελέχη της Νοτίου Ελλάδας σχετικά με το ζήτημααυτό, ενώ το σχέδιο προβλέπει την προβολή της Πελοποννήσου, της Κρήτης και των νησιών του Ιονίου από την πλευρά της Σερβίας. Από τη μεριά της η Ελλάδα θα ανταποδώσει με την προβολή τουριστικών προορισμών γύρω από τον Δούναβη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜιας κι ο λόγος για τον ΟΠΑΠ… Η καταγωγή μέλους του Δ.Σ. φαίνεται πως συντέλεσε στην απόφαση διαφημιστικής να αλλάξει τελευταία στιγμή το χαρακτήρα πρωταγωνιστή στην πρόταση που κατέθεσε…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτη Λάρισα πραγματοποιήθηκε πρόσφατα διαφημιστικό spec εταιρείας ενδυμάτων που επιθυμεί να «τρέξει» δυνατή επικοινωνία στο προσεχέςδιάστημα. Στο διαγωνισμό κλήθηκαν τρεις εταιρείες, ενώ το μεγαλύτερο μέρος του budget έχει αποφασιστεί να διατεθεί σε on line ενέργειες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΆναψαν τα αίματα στην κινητή τηλεφωνία, μετά τη συγκριτική διαφήμιση που έβγαλε στον αέρα η Vodafone. Το spotακι συγκρίνει τα πακέτακαρτοκινητής που υπάρχουν σήμερα στην αγορά και προκάλεσε την έντονη αντίδραση Cosmote και Wind. Η «μάχη» πλέον αναμένεται να δοθεί στο ΣΕΕ και στα νέα spotάκια με τις απαντήσεις των άλλων…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣήμερα Μεγάλη Δευτέρα θα συνεδριάσει το Δ.Σ. του Οργανισμού για να αποφασίσει για την τύχη του μεγάλου διαγωνισμού και να ανακοινώσει τους τρεις τυχερούς νικητές. Η παραφιλολογία και η διασπορά φημών όλη την εβδομάδα ήταν απίστευτη, όπως και οι πιέσεις προς τους αρμοδίους. Το σίγουρο είναι, πάντως, ότι σήμερα-αύριο θα γνωρίζουμε τους νικητές μέσα από ένα Δ.Σ που συγκλήθηκε κανονικότατα κι έτσι αποφεύγονται πιθανές ενστάσεις κι άλλου είδους τρικλοποδιές… Η αγωνία όλων στο κόκκινο! Οι τρεις σίγουρα θα κάνουν Ανάσταση πρόωρα…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory