
Στη Sugar η Νeon Energy
Στη Sugar Advertising ανέθεσε η Neon Energy την επικοινωνιακή της στρατηγική, προβάλλοντας την τοποθέτηση των φωτοβολταϊκών συστημάτων σε οικιακές, επαγγελματικές στέγες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτη Sugar Advertising ανέθεσε η Neon Energy την επικοινωνιακή της στρατηγική, προβάλλοντας την τοποθέτηση των φωτοβολταϊκών συστημάτων σε οικιακές, επαγγελματικές στέγες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνεργασία με την Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης ξεκίνησε η jnl+, με πρώτο βήμα το λανσάρισμα στην ελληνική αγορά της μπίρας Berlin.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυμφωνία συνεργασίας με τη διαφημιστική εταιρεία Lighthouse, που συνεργάζεται με πελάτες όπως οι Nestle, Subaru, Elite, Benecol, Mediterannean Bank, Ministry of Fineance,υπέγραψε ο όμιλος Ashley Worldgroup.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτη δημιουργία ενός νέου business unit, το οποίο θα προσφέρει ολοκληρωμένες υπηρεσίες below the line, προχώρησε η Le Spot.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτη δημιουργία νέας διαφημιστικής καμπάνιας με πρωταγωνιστές τους Ράδιο Αρβύλα και την υπογραφή της Cream προχώρησε η Wind γι’ αυτό το καλοκαίρι.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εταιρεία Vechro, που μετράει 60 χρόνια ως μία από τις κορυφαίες εταιρείες χρωμάτων στην Ελλάδα, ανέθεσε το διαφημιστικό της λογαριασμό στη Fortune, η οποία δημιούργησε σειρά ταινιών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Δεν γλιτώσαμε από τα αφεντικά για να μας κάτσουν στο σβέρκο κάθε λογής πραιτοριανοί και επίτροποι» σημειώνει ο Θέμος Αναστασιάδης στο εορταστικό ένθετο για τα 5 χρόνια της εφημερίδας. «Εμείς κάθε χρόνο κάναμε -και θα κάνουμε- το τσιμπούσι μας σαν γαλατικό χωριό, απλώς διαφέρει κάθε φορά το μενού! Όποιος θέλει τρώει μαζί και όποιος όχι γίνεται κυρίως γεύμα», συνεχίζει - και ο νοών νοείτω…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα είναι το ερώτημα που πλανάται πάνω από τη media-κή πιάτσα, αν το δίδυμο Λαυρεντιάδη – Κυριακίδη θα εξαγοράσει και την Απογευματινή,σαφώς πιο ενδιαφέρουσα και ελκυστική περίπτωση από την τελευταία εξαγορά τους, τη Financial Box, που πήραν από τον Γιώργο Τράγκα. Βέβαια, η Απογευματινή έχει «βαρύ» σχήμα και συσσωρευμένα χρέη. Η πρώτη επαφή λέγεται ότι έχει γίνει με την οικογένεια Σαραντόπουλου και έπεται και νέο ραντεβού. Κάποιοι υποστηρίζουν πως το deal θα κλείσει προς τα τέλη της Άνοιξης, εκτός συγκλονιστικού απροόπτου…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠροανάκρουσμα για την επικείμενη «δύσκολη» διαπραγμάτευση ήταν η επίθεση της ΠΑΕ Ολυμπιακός για τον τρόπο κάλυψης των αγώνων που παίζει εκτός έδρας από τη Forthnet/Nova και ειδικότερα για την κάλυψη του αγώνα ΠΑΟ-Ολυμπιακός. Η εταιρεία απάντησε εξίσου επιθετικά: «Με έκπληξη και δυσαρέσκεια, μόλις 3 αγωνιστικές πριν τη λήξη του πρωταθλήματος, δεχθήκαμε την επίθεση του Ολυμπιακού μέσω τωνδηλώσεων του κ. Μώραλη. Τα τελευταία 16 χρόνια, η Nova υπηρετεί τον αθλητισμό και ειδικά το ελληνικό ποδόσφαιρο με ουδετερότητα και αντικειμενικότητα. Αποτελεί τον κύριο χρηματοδότη του ελληνικού ποδοσφαίρου, στηρίζει την κεντρική διαχείριση, σέβεται και τιμά και τις 16 ομάδες ανεξαιρέτως και τις αντιμετωπίζει ισότιμα»… Σημειώνεται πως στην ΕΡΤ είναι ειλημμένη απόφαση να «ξεφορτωθούν» Ολυμπιακόκαι Ξάνθη, πόσο μάλλον αν η δεύτερη υποβιβαστεί στη Β’ Εθνική, καθώς κινδυνεύει…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ φημολογούμενη εξαγορά της Aspis Bank από το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο φαίνεται πως είναι ο λόγοςπου οδήγησε στη ματαίωση του spec. H εξέλιξη αυτή βέβαια σημαίνει πως η Ashley διατηρεί το λογαριασμό τουλάχιστον μέχρι το φθινόπωρο όταν, μάλλον, και θα επαναπροκηρυχθεί ο διαγωνισμός,ενώ επίσης σημαίνει πως δεν έχει πια δικαίωμα συμμετοχής στο spec της Εθνικής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Παρέμβαση» σκέφτεται να βαπτίσει το νέο εκδοτικό του εγχείρημα ο Σεραφείμ Κοτρώτσος, ο οποίος προσανατολίζεται σε ένα σχετικά low budget 16σέλιδο μεγάλου σχήματος, φύλλο ευθέως ανταγωνιστικό του «Βήματος».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory