
Η Brand & Names για το Kosmopolis
Η Brand & Names διοργανώνει για άλλη μια χρονιά τις καλοκαιρινές εκδηλώσεις του Kosmopolis (Μαρούσι - Κηφισίας 73).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Brand & Names διοργανώνει για άλλη μια χρονιά τις καλοκαιρινές εκδηλώσεις του Kosmopolis (Μαρούσι - Κηφισίας 73).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Levi Strauss & Co ανακοίνωσε επισήμως το λανσάρισμα του νέου corporate website και blog.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Top Mage ανέλαβε την επικοινωνία της Waterland για το φετινό καλοκαίρι.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέο spec, συνολικού προϋπολογισμού 4 εκατ. ευρώ, προκήρυξε η ΕΠΑ Αττικής, για παροχή υπηρεσιών σχεδιασμού, προγραμματισμού και υλοποίησης του προγράμματος επικοινωνίας της ΕΠΑ Αττικής στα ΜΜΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε αυξημένο κονδύλι, που ανέρχεται πλέον σε 603.000 ευρώ (με ΦΠΑ), επαναπροκηρύσσεται ο διαγωνισμός της Helexpo για το σχεδιασμό, την επιλογή και την αγορά των κατάλληλων Μέσων για τη διαφημιστική προβολή των εκθέσεών της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΆγονος κηρύχθηκε ο διαγωνισμός της Helexpo για την επιλογή και την αγορά των κατάλληλων Μέσων για τη διαφημιστική προβολή των εκθέσεων της Helexpo, για το δεύτερο εξάμηνο του 2010, προϋπολογισμού 397.600 ευρώ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑO Μarketing Director της DSGi, Γιώργος Καράμπελας, μιλάει στο adbusiness για τη στρατηγική απόφαση μετατροπής της Electro World σε αποκλειστικά ψηφιακό brand.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑO Alpha TV ανέθεσε στο τμήμα Interactive Marketing της Forthnet το σχεδιασμό και την υλοποίηση της ιστοσελίδας του talent show Greek Idol.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε στόχο το Σεπτέμβριο να είναι πανέτοιμος, όπως άλλωστε είχε αναγγελθεί τον προηγούμενο μήνα, προχωρεί ο ΟΤΕ στον εμπλουτισμό της επίγειας ψηφιακής και της δορυφορικής τηλεοπτικής πλατφόρμας του με νέα κανάλια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπίσημο νέο μέλος της διεθνούς μη κερδοσκοπικής ένωσης Broadcast Network Europe Association (BNE) αποτελεί πλέον η Digea.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτη The Syndicate ανέθεσε την επικοινωνία της η Proton Bank, η οποία θα περιλαμβάνει τηλεοπτικό σποτ, καθώς και καμπάνια στον Τύπο και στο Ιnternet.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ AXA Ασφαλιστική, μετά από spec, ανέθεσε εκ νέου στην Universal Media τη διαχείριση του media λογαριασμού της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory