
Μια καλή λύση για μια μερική διέξοδο από την κρίση θα ήταν για τους εκδότες η αλλαγή του θεσμικού πλαισίου που επιβάλλει στις οικονομικές και πολιτικές εφημερίδες να έχουν αδιάλειπτη παρουσία στο περίπτερο, προκειμένου να στοιχειοθετήσουν δικαίωμα δημοσίευσης ισολογισμών. Αν ελαστικοποιείτο ο νόμος, τότε οι μεν πρωινές εφημερίδες θα μπορούσαννα απαλλαγούν από την έκδοση της Δευτέρας (και να γλιτώσουν τις κυριακάτικες αμοιβές) οι δε απογευματινές την έκδοση του Σαββάτου. Μην θεωρήσετε το σενάριο επιστημονική φαντασία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤρεις είναι οι εταιρείες που παίζουν στο τρέχον spec αυτοκινητοβιομηχανίας. Οι παρουσιάσεις γίνονται αυτή την εβδομάδα, αλλά η ανάθεση θα αποφασιστεί τον Οκτώβριο…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜέχρι πριν από λίγο καιρό τα ονόματα των Λαυρεντιάδη - Κυριακίδη ήταν τα πρώτα που αναφέρονταν σε οποιοδήποτε σενάριο για εξαγοράστα media… Η απόφαση, όμως, να μην προχωρήσουν σε καμία άλλη τέτοια κίνηση φαντάζει ειλημμένη… Το δίδυμο θα παραμείνει στα media που έχει (προσπαθώντας να συμμαζέψει κιόλας τις συμμετοχές του) και δεν πρόκειται να προχωρήσει σε άλλη εξαγορά, καθώς στρέφει πλέον το ενδιαφέρον του σε άλλους τομείς. Ας μην κοιτάζουν, λοιπόν, προς τα εκεί όσοι mediaδες βρίσκονται σε αναζήτηση επενδυτή…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔεν περιλαμβάνεται πλέον στη μετοχική σύνθεση της Focus η Civitas και, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, η εταιρεία ερευνών θα προσφύγει στο Συμβούλιο Επικρατείας για να προσβάλει την απόφαση που υπέγραψε ο Γιάννης Ραγκούσης για τη διαγραφή της από τα Μητρώα των Επιχειρήσεων Ερευνών Ραδιοτηλεοπτικής Αγοράς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Κανόνι» ακούγεται πως θα σκάσει από βιομηχανία τροφίμων με έδρα τη Βόρεια Ελλάδα, που αντιμετωπίζει σοβαρά οικονομικά προβλήματα…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕδώ και πολύ καιρό σας γράφαμε πως η διαφημιστική αγορά βρίσκεται εν αναμονή τριών «διαζυγίων». Το «βελούδινο» πρώτο πραγματοποιήθηκε καθώς BBDO και Αrrow, μετά από 15 χρόνια, τραβούν πλέον χωριστούς δρόμους, με τον απόλυτο έλεγχο της Arrow να περνάει στη Νίκη Μπουτάρη… Θα ακολουθήσουν άλλα δυο από Σεπτέμβριο, επίσης κοινεί συναινέσει και σε φιλικό κλίμα… Επίσης σίγουροι θα πρέπει να θεωρούνται και τουλάχιστον δύο «γάμοι»…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓκρίνια σε διαφημιστική εταιρεία, όπου πρόσφατα έγιναν διοικητικές αλλαγές, με κάποιες αποχωρήσεις να ακούγεται πως έχουν δρομολογηθεί…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο πλαίσιο της δυναμικής ανάπτυξης της εταιρείας, η Verbund ανακοινώνει την έναρξη λειτουργίας δύο νέων γραφείων στην περιφέρεια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Brand & Names διοργανώνει για άλλη μια χρονιά τις καλοκαιρινές εκδηλώσεις του Kosmopolis (Μαρούσι - Κηφισίας 73).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory