
Nέα ιστοσελίδα για γονείς
Η νέα ιστοσελίδα www.mybabysworld.gr προσφέρει εξειδικευμένο περιεχόμενο, προσαρμοσμένο στις ανάγκες του κάθε γονιού, μέσα από ένα συνδυασμό επιστημονικών πληροφοριών και δοκιμασμένων συμβουλών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ νέα ιστοσελίδα www.mybabysworld.gr προσφέρει εξειδικευμένο περιεχόμενο, προσαρμοσμένο στις ανάγκες του κάθε γονιού, μέσα από ένα συνδυασμό επιστημονικών πληροφοριών και δοκιμασμένων συμβουλών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Θοδωρής Τσεκούρας επιστρέφει στην Cream, την εταιρεία στην οποία ξεκίνησε την καριέρα του στο χώρο της διαφήμισης, και αναλαμβάνει καθήκοντα Creative Director, μετακινούμενος από τη Leo Burnett.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Managing Director της Trendstream, Tom Smith, μας αναλύει τις τάσεις που παρατηρούνται στον κόσμο του digital marketing και προβλέπει ένα μέλλον τόσο ψηφιακό, που δεν θα έχει νόημα να περιγράφεται ως τέτοιο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑO Country Μanager της Google στην Ελλάδα, Στέφανος Λουκάκος, αναλύει τις κινήσεις του διαδικτυακού γίγαντα στην εγχώρια αγορά και δηλώνει πως το mobile search αναμένεται να αξιοποιηθεί και σε τοπικό επίπεδο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Managing Director του ευρωπαϊκού τμήματος της Mobile Marketing Association, Paul Berney, μιλάει για όλα τα ζητήματα που απασχολούν το χώρο του mobile και δεν αποκλείει τη δημιουργία ενός τοπικού συμβουλίου της Ένωσης στη χώρα μας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Ελένη Χατζημήτσου, Media Sales Director της Andstart, μας μιλάει για την 24 Μedia και την Andstart και την προσπάθειά τους να αναπτύσσουν πρωτότυπες εφαρμογές και ιδέες, εστιασμένες πάντα στις ανάγκες τόσο των χρηστών, όσο και των πελατών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣύσσωμη η αγορά του ελληνικού διαδικτύου φάινεται να αντιτάσσεται στην επιβολή αγγελιόσημου στο Ιnternet, θωρώντας πως μια τέτοια εξέλιξη μόνο αρνητικά αποτελέσματα μπορεί να έχει για την ανάπτυξη του Μέσου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαιχνίδι για τρεις φαίνεται πως είναι το spec της Vodafone για το δημιουργικό λογαριασμό δυο υποκατηγοριών προϊόντων. Πληροφορίες, που δεν επιβεβαιώνουν οι ίδιες οι εταιρείες, θέλουν τις Ashley, Leo Burnet και Lowe να συμμετέχουν στη διαδικασία, γεγονός που αποτελεί, μάλλον, έκπληξη, καθώς περιμέναμε τουλάχιστον άλλες δυο εταιρείες να παίξουν στα νέα δεδομένα…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑOι φορείς του χώρου της επικοινωνίας στάθηκαν στο πλευρό του εγχώριου τουρισμού και παρουσιάζουν μια καμπάνια που μιλάει στην ψυχή του Έλληνα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣθεναρή πίεση δέχεται η κυβέρνηση προκειμένου να καταργήσει τη διάταξη στο νόμο για τα υπερχρεωμένα νοικοκυριά περί έναρξης ισχύος του ειδικού φόρου τηλεοπτικών διαφημίσεων (20%) την 1η Οκτωβρίου του 2010.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory