Η Αφοί Λάμπου στην Karamella
H Karamella έχει αναλάβει την επικοινωνία της εταιρείας Αφοί Λάμπου, με την καμπάνια να είναι ήδη στον «αέρα» με καταχωρίσεις στον Τύπο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Karamella έχει αναλάβει την επικοινωνία της εταιρείας Αφοί Λάμπου, με την καμπάνια να είναι ήδη στον «αέρα» με καταχωρίσεις στον Τύπο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε αναθεώρηση του παγκόσμιου δημιουργικού και media λογαριασμού αποφάσισε να προχωρήσει η ExxonMobil, για πρώτη φορά μετά τη συγχώνευση των Exxon και Mobil σε μια εταιρεία πετρελαιοειδών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜπορεί να συνδεθεί ο έντυπος κόσμος με το web μέσω κινητών συσκευών; Αν χρησιμοποιήσει κανείς το CLIC2C, οπωσδήποτε! Ο Σολ Σαλτιέλ, Managing Partner της Fast River (αποκλειστικός αντιπρόσωπος της εφαρμογής στην Ελλάδα), δίνει τις λεπτομέρειες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Ira Media ανέλαβε τη διαχείριση του λογαριασμού media των πολυεθνικών εταιρειών E-Scan και Cilek, μετά από spec.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Yes.Positive Communication ανέλαβε το σχεδιασμό και την υλοποίηση του προγράμματος επικοινωνίας και δημοσιότητας της Iron Mountain.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην Adel Saatchi & Saatchi κατακυρώθηκε το spec της Singular Logic, για το δημιουργικό λογαριασμό συγκεκριμένου project, το οποίο δεν έχει γίνει ακόμα γνωστό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα σχέδιά της να προωθήσει δυο νέα τοπικά συμβούλια σε Ουγγαρία και Σκανδιναβία αποκάλυψε η Mobile Marketing Association (MMA).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτις 2 Νοεμβρίου θα κυκλοφορήσει η ελληνική έκδοση του περιοδικού XFactor, που θα εκδίδεται από τη Δάφνη Επικοινωνίες και θα βρίσκεται στην αγορά κάθε Τρίτη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο δυναμικό της Le Spot Productions ανήκει πλέον ο Κωνσταντίνος Καρυάτης, στη θέση του TVC Producer, προερχόμενος από τη Cinegram.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Πράγματι το δίκτυό μας διεθνώς δείχνει ιδιαίτερη ευαισθησία σε θέματα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης», όπως επισημαίνει ο Γιάννης Γούλιος, Country Manager της McCann Worldgroup, μιλώντας στο CSR Review.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠέντε εταιρείες συμμετέχουν στο κλειστό spec του Υπουργείου Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, για την προβολή τωνεπικείμενων Δημοτικών και Περιφερειακών εκλογών στις 7 Νοεμβρίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια δυναμική ομάδα με νέους ανθρώπους, «εν μέσω κρίσης», η ομάδα της Adheaven αναστατώνει τα νερά του web advertising και τολμά να φέρει, όπως οι ίδιοι μας λένε, «την τελευταία λέξη της online διαφήμισης».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory