To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

P&G Hellas: 80,5 εκατ. ευρώ για προβολή και διαφήμιση

P&G Hellas: 80,5 εκατ. ευρώ για προβολή και διαφήμιση
Μία ακόμη οικονομική χρήση αύξησης του τζίρου της κατέγραψε η P&G στην Ελλάδα. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα οικονομικά στοιχεία της χρήσης 1/7/2023 - 30/6/2024, οι καθαρές πωλήσεις (συμπεριλαμβανομένων εκείνων προς την αγορά της Κύπρου) ανήλθαν σε περίπου 349 εκατ. ευρώ, αυξημένες κατά 7,64% σε σχέση με τις πωλήσεις ύψους 324 εκατ. ευρώ που καταγράφηκαν στην προηγούμενη χρήση. Στις οικονομικές καταστάσεις της η εταιρεία σημειώνει πως «αυτή η σημαντική επίδοση είναι αποτέλεσμα της συνεχούς επένδυσής της στην ανάπτυξη και προώθηση των προϊόντων της, μέσα από ένα ενισχυμένο πλάνο επικοινωνίας», το οποίο αναφέρεται πως «όπως αποτυπώνεται από το συνολικό ύψος των δαπανών για προβολή και διαφήμιση, διαμορφώθηκε στα 80,5 εκατ. ευρώ για τη χρήση που έληξε στις 30/6/2024, έναντι 65 εκατ. ευρώ την προηγούμενη χρήση, αντανακλώντας τη σταθερή προσήλωση της εταιρείας στην προβολή και υποστήριξη της καινοτομίας των προϊόντων της».

Το μικτό κέρδος ανήλθε σε 132,2 εκατ. ευρώ, γνωρίζοντας άνοδο 16,59%. Τα κέρδη προ φόρων όμως μειώθηκαν κατά -37,14% από τα 15,8 εκατ. ευρώ στα 9,9 εκατ. ευρώ, ενώ τα κέρδη μετά από φόρους υποχώρησαν κατά 39,6% και ανήλθαν σε 7,15 εκατ. ευρώ, όταν στη χρήση 2022/2023 είχαν ξεπεράσει τα 11,8 εκατ. ευρώ. Σύμφωνα με την εταιρεία, η μείωση των κερδών αντανακλά «την αύξηση του κόστους, τη συνεχή επένδυσή της στη δημιουργία αξίας για τους καταναλωτές και το εμπόριο, σεβόμενη το πλαίσιο της τοπικής αγοράς καθώς και την υποστήριξη των αναγκών της τοπικής κοινωνίας, μέσα από τις περιβαλλοντικές και κοινωνικές δράσεις Εταιρικής Ευθύνης». Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα στο BusinessNews.gr.