To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ogilvy One: Βελτίωση της CRM επικοινωνίας της MSD με νέο Design System

Ogilvy One: Βελτίωση της CRM επικοινωνίας της MSD με νέο Design System

Η Ogilvy One, στο πλαίσιο της μακροχρόνιας συνεργασίας της με την MSD Ελλάδος, κορυφαία φαρμακευτική εταιρεία, υποστήριξε την MSD στο επόμενο βήμα της ψηφιακής της στρατηγικής, μέσω της μελέτης και της δημιουργίας ενός νέου Design System.

Το έργο επικεντρώθηκε στη βελτιστοποίηση της επικοινωνίας προς τους επαγγελματίες υγείας, αξιοποιώντας βέλτιστες πρακτικές UI/UX. Συγκεκριμένα, δημιουργήθηκαν πρότυπα responsive newsletter templates, τα οποία προσαρμόζονται αυτόματα σε κάθε συσκευή (κινητό, tablet, υπολογιστή), ανά σκοπό επικοινωνίας. Επιπλέον, εφαρμόστηκε διαφορετική χρωματική παλέτα ανά θεραπευτική κατηγορία.

Στη συνέχεια, η ομάδα CRM της Ogilvy One σε συνεργασία με την Digital ομάδα της MSD , ανέπτυξε μια «βιβλιοθήκη υλικών» στην πλατφόρμα Salesforce Marketing Cloud, η οποία επιτρέπει την αυτοματοποίηση διαδικασιών και την αποστολή πιο στοχευμένης, βελτιστοποιημένης και σχετικής CRM επικοινωνίας, ανάλογα τον σκοπό, με βάση το νέο Design System.

Αποτέλεσμα αυτού ήταν η σημαντική βελτίωση στη διάδραση των επαγγελματιών υγείας, σε σύγκριση με προηγούμενες αντίστοιχες CRM επικοινωνίες, καθώς και η ταυτόχρονη βελτίωση του Customer Experience.