Nielsen: Λανσάρει νέο «εργαλείο» για τους διαφήμιζόμενους

Η Nielsen δημιούργησε μια νέα «λύση» που στοχεύει να βοηθήσει τους αγοραστές και τους πωλητές των media να κατανοήσουν ποιο μέλος ενός νοικοκυριού παρακολουθεί ένα πρόγραμμα συνδεδεμένης τηλεόρασης (CTV) σε πραγματικό χρόνο.
Η εταιρεία δηλώνει ότι το νέο της εργαλείο "Streaming Signals" θα βοηθήσει τους διαφημιζόμενους να βελτιστοποιήσουν τη συνάφεια της διαφήμισης και να μη σπαταλούν χρήματα για διαφημίσεις ροής σε κοινά που δεν στοχευμένα. «Είναι σαφές ότι η μέτρηση CTV πρέπει να προχωρήσει, ώστε οι αγοραστές και οι πωλητές να μπορούν να βελτιστοποιήσουν τα έσοδα ενισχύοντας παράλληλα την εμπειρία των καταναλωτών», ανέφερε στο The Drum η General Manager of Digital and Advanced TV Commercial της Nielsen, Ameneh Atai. Η κίνηση είναι μέρος των συνεχιζόμενων προσπαθειών της εταιρείας να βελτιώσει την ακρίβεια και τις δυνατότητες μέτρησης διαφημίσεων CTV μετά από μια σειρά κατηγοριών ότι τα υπάρχοντα πλαίσια της παρουσίαζαν ελλιπείς ή ανακριβείς εικόνες πραγματικής τηλεθέασης.