ΓΓΕΕ: Νέα προγράμματα προβολής 8,4 εκατ. ευρώ

Τέσσερα νέα προγράμματα προβολής για το 2022 συνολικού ύψους 8,4
εκατ ευρώ, ενέκρινε την προηγούμενη εβδομάδα η Γενική Γραμματεία
Ενημέρωσης και Επικοινωνίας.
Συγκεκριμένα, πρόκειται για το πρόγραμμα επικοινωνιακής προβολής του Δήμου Πέλλας (60.000 ευρώ) και τα προγράμματα, επίσης, της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας (1.091.000 ευρώ), της Ειδικής Υπηρεσίας Διαχείρισης Ε. Π. Περιφέρειας Πελοποννήσου (360.000,00 ευρώ) και της Περιφέρειας Αττικής (6.897.428,81 ευρώ). Σημειώνεται πως το τελευταίο περιλαμβάνει: α) δράσεις του Στρατηγικού Σχεδίου Δράσης για την Τουριστική Προβολή και Ανάπτυξη της Περιφέρειας Αττικής για τη χρονική περίοδο 2021 - 2023, β) δράσεις προώθησης και προβολής για το σύνολο του αγροδιατροφικού τομέα της Αττικής και γ) δράσεις του Προγράμματος Προώθησης Οίνου σε Αγορές Τρίτων Χωρών 2019-2023.
Υπενθυμίζεται πως τις πρώτες ημέρες του μήνα η Γενική Γραμματεία Επικοινωνίας και Ενημέρωσης ενέκρινε προγράμματα επικοινωνιακής προβολής συνολικού ύψους 6,7 εκατ. ευρώ. Συγκεκριμένα, το διάστημα 1-4 Μαρτίου έγκριση έλαβαν τα προγράμματα της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου (500.000 ευρώ), της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας (2.153.999,63 ευρώ), της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας (153.264 ευρώ), του Επιχειρησιακού Προγράμματος Επισιτιστικής και Βασικής Υλικής Συνδρομής (ΕΠ ΕΒΥΣ) του Ταμείου Ευρωπαϊκής Βοήθειας προς τους Απόρους (ΤΕΒΑ), του Εθνικού Ινστιτούτου Εργασίας και Ανθρώπινου Δυναμικού (1.835.200 ευρώ), της Ειδικής Υπηρεσίας Διαχείρισης του Επιχειρησιακού Προγράμματος Ανταγωνιστικότητα, Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων (166.000 ευρώ), της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων (389.400 ευρώ), του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών ύψους (300.000 ευρώ) και του Ιδρύματος Νεολαίας και Διά Βίου Μάθησης (1.496.871,30 ευρώ).
Συγκεκριμένα, πρόκειται για το πρόγραμμα επικοινωνιακής προβολής του Δήμου Πέλλας (60.000 ευρώ) και τα προγράμματα, επίσης, της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας (1.091.000 ευρώ), της Ειδικής Υπηρεσίας Διαχείρισης Ε. Π. Περιφέρειας Πελοποννήσου (360.000,00 ευρώ) και της Περιφέρειας Αττικής (6.897.428,81 ευρώ). Σημειώνεται πως το τελευταίο περιλαμβάνει: α) δράσεις του Στρατηγικού Σχεδίου Δράσης για την Τουριστική Προβολή και Ανάπτυξη της Περιφέρειας Αττικής για τη χρονική περίοδο 2021 - 2023, β) δράσεις προώθησης και προβολής για το σύνολο του αγροδιατροφικού τομέα της Αττικής και γ) δράσεις του Προγράμματος Προώθησης Οίνου σε Αγορές Τρίτων Χωρών 2019-2023.
Υπενθυμίζεται πως τις πρώτες ημέρες του μήνα η Γενική Γραμματεία Επικοινωνίας και Ενημέρωσης ενέκρινε προγράμματα επικοινωνιακής προβολής συνολικού ύψους 6,7 εκατ. ευρώ. Συγκεκριμένα, το διάστημα 1-4 Μαρτίου έγκριση έλαβαν τα προγράμματα της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου (500.000 ευρώ), της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας (2.153.999,63 ευρώ), της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας (153.264 ευρώ), του Επιχειρησιακού Προγράμματος Επισιτιστικής και Βασικής Υλικής Συνδρομής (ΕΠ ΕΒΥΣ) του Ταμείου Ευρωπαϊκής Βοήθειας προς τους Απόρους (ΤΕΒΑ), του Εθνικού Ινστιτούτου Εργασίας και Ανθρώπινου Δυναμικού (1.835.200 ευρώ), της Ειδικής Υπηρεσίας Διαχείρισης του Επιχειρησιακού Προγράμματος Ανταγωνιστικότητα, Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων (166.000 ευρώ), της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων (389.400 ευρώ), του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών ύψους (300.000 ευρώ) και του Ιδρύματος Νεολαίας και Διά Βίου Μάθησης (1.496.871,30 ευρώ).