New business για την Orange
Το αντικείμενο της σύμβασης είναι η υλοποίηση των ενεργειών προβολής και προώθησης των συναυλιών που θα πραγματοποιήσει η ΚΟΘ στο πλαίσιο του έργου «Δράσεις εξωστρέφειας και διεθνοποίησης της Κρατικής Ορχήστρας Θεσσαλονίκης (ΚΟΘ)». Ειδικότερα, στο πλαίσιο του συνολικού έργου, η ορχήστρα θα πραγματοποιήσει εννέα συναυλίες σε επιλεγμένες πόλεις της Δυτικής Ευρώπης και των Βαλκανίων έως 31.05.2025. Στο πλαίσιο του συνολικού πλάνου επικοινωνίας των ανωτέρω δράσεων, θα υλοποιηθούν στοχευμένες δράσεις τόσο με χρήση mainstream media (ραδιόφωνο, τηλεόραση, έντυπα) όσο και με αξιοποίηση της σύγχρονης τεχνολογίας (διαδίκτυο, social media, multimedia booklets, on line streaming services). Τέλος, στο υποέργο περιλαμβάνονται ενέργειες after publicity, με τη δημιουργία απολογιστικών video, εντύπων και advertorials. Αναλυτικότερα, το έργο περιλαμβάνει: κατάρτιση πλάνου επικοινωνίας και προώθησης εντός και εκτός Ελλάδας, στήσιμο εργαλείων επικοινωνίας, προώθηση συναυλιών μέσω ραδιοφώνου (παραγωγή), προώθηση συναυλιών μέσω τηλεόρασης, προώθηση συναυλιών μέσω ραδιοφώνου (μετάδοση), προώθηση συναυλιών μέσω διαδικτύου και μέσων κοινωνικής δικτύωσης, στοχευμένες προωθητικές ενέργειες σε ειδικές ομάδες κοινού (π.χ. ομογένεια) και σε μέσα κλασικής μουσικής (π.χ. περιοδικά) μέσω του Τύπου, στοχευμένες προωθητικές ενέργειες σε ειδικές ομάδες κοινού (π.χ. ομογένεια) μέσω διαδικτύου, After publicity (δημιουργία απολογιστικού βίντεο, απολογιστικού εντύπου και advertorials σε ιστοσελίδες), γραφιστικό σχεδιασμό εντύπων και προωθητικού υλικού, αφισοδιανομή, διανομή φυλλαδίων, αναρτήσεις λαβάρων, εκτυπώσεις, μεταφράσεις multimedia εντύπων, On line streaming service κα ψηφιακό multimedia book. Η ανάθεση έγινε έναντι ποσού 161.200 ευρώ.