Netwix: Πρωτοπορεί στο native content
Ακόμη μία επιτυχημένη συνεργασία στο πλαίσιο δημιουργίας
αποκλειστικού περιεχομένου ολοκλήρωσε το Netwix με την επέκταση της
συνεργασίας του με το brand Jack Daniel’s Honey. Πρόκειται για την
βραβευμένη εκπομπή 7 bar stories, που μετά την επιτυχία των πρώτων
επεισοδίων, επιστρέφει με νέα επεισόδια και καλεσμένους.
Η σειρά
«7 Bar Stories, honey edition» είναι ένα ενδεικτικό παράδειγμα
παραγωγής native content από το Netwix, με μία ολοκληρωμένη tailor made
εκπομπή η οποία στοχεύει στην ανάδειξη των αξιών που πρεσβεύει το Jack
Daniel’s και ανταποκρίνεται παράλληλα στα ενδιαφέροντα του κοινού στο
οποίο στοχεύει.
H παραγωγή αποκλειστικού περιεχομένου έχει
αναδειχθεί σε εξαιρετικής σημασίας προτεραιότητα για τα brands
παγκοσμίως τα οποία αναζητούν νέους, δημιουργικούς τρόπους προβολής στο
απαιτητικό κοινό τους. To Netwix έχει αποκτήσει εξαιρετική τεχνογνωσία
στη δημιουργία native content για το ιδιαίτερα απαιτητικό κοινό 18-35 με
πάνω από 250 brand εντάξεις, 6 ολοκληρωμένες tailor made σειρές για
brands και περισσότερες από 25 συνεργασίες που συνολικά ξεπερνούν τα
2.500.000 video views και 5.000.000 pageviews.
Σύμφωνα με το
concept της εκπομπής, ο Ιωσήφ Μαρινάκης περνάει πίσω από το μπαρ, σε ένα
ρόλο διαφορετικό από αυτόν που τον έχουμε συνηθίσει, και φτιάχνει
κοκτέιλ με Jack Daniels Honey για να κεράσει αυτή τη φορά τις ΜΕΛΙSSES,
τη Μαντώ Γαστεράτου και τον Γιάννη Χατζηγεωργίου.
Με φόντο ενα
μπαρ και πρόφαση ένα κέρασμα, τους καλεί μέσω μίας πρωτότυπης
συνέντευξης να του εξομολογηθούν πώς η αλήθεια, η ελευθερία και η
έμπνευση (βασικά brand values του Jack Daniel’s) τους επηρέασαν και
έγιναν motto ολόκληρης της ζωής τους.