Νέο παγκόσμιο tagline από την Cadbury
Η Cadbury αντικατέστησε το σλόγκαν "Free the joy" με το "Tastes like this Feels", το οποίο έκανε ήδη την εμφάνισή του σε νέα διαφημιστικό, με πρωταγωνίστρια μια αρκούδα, η οποία κουνάει την πλάτη της πάνω στον κορμό ενός δέντρου υπό τους ήχους του "That's The Way (I Like It)".
Το νέο παγκόσμιο σλόγκαν που θα χρησιμοποιεί εφεξής η μάρκα σοκολάτας της Mondelez, είναι για πολλούς παρόμοιο με αυτό που εισήγαγε νωρίτερα στην αγορά η Coca Cola (Taste the feeling). Όσο για τη διαφήμιση διάρκειας 30 δευτερολέπτων, προβλήθηκε στο YouTube με τους θεατές να ενθαρρύνονται να χρησιμοποιήσουν το hashtag #TastesLikeThisFeels.
Σημειώνεται πως η Cadbury έχει δημιουργήσει άλλες δυο παρόμοιες διαφημίσεις, που θα προβληθούν προσεχώς.
Το νέο παγκόσμιο σλόγκαν που θα χρησιμοποιεί εφεξής η μάρκα σοκολάτας της Mondelez, είναι για πολλούς παρόμοιο με αυτό που εισήγαγε νωρίτερα στην αγορά η Coca Cola (Taste the feeling). Όσο για τη διαφήμιση διάρκειας 30 δευτερολέπτων, προβλήθηκε στο YouTube με τους θεατές να ενθαρρύνονται να χρησιμοποιήσουν το hashtag #TastesLikeThisFeels.
Σημειώνεται πως η Cadbury έχει δημιουργήσει άλλες δυο παρόμοιες διαφημίσεις, που θα προβληθούν προσεχώς.