Το Υπουργείο Εσωτερικών ανέθεσε στη Universal Media
Το Υπουργείο Εσωτερικών ανέθεσε στη Universal Media την
παροχή υπηρεσιών ενημέρωσης
και ευαισθητοποίησης των πολιτών
ενόψει της διεξαγωγής των εκλογών για την ανάδειξη των μελών
του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου της
26ης Μαΐου 2019 και των δημοτικών και περιφερειακών εκλογών
της 26ης Μαΐου 2019 και των επαναληπτικών της 2ας Ιουνίου 2019,
έναντι 1.314.400 ευρώ.
Το αντικείμενο του έργου θα περιλαμβάνει: στρατηγική επικοινωνίας, παρακολούθηση, αξιολόγηση, προσαρμογές επικοινωνιακού προγράμματος ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης, δημιουργία επικοινωνιακής ταυτότητας καμπάνιας και δημιουργικό σχεδιασμό επιμέρους επικοινωνιακών υλικών, τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά σενάρια, δημιουργικό σχεδιασμό καταχωρίσεων στα έντυπα ΜΜΕ - προσαρμογές και τελικές μακέτες (περίπου 20), σχεδιασμό και παραγωγή Internet banners και υλικού διαδικτυακής επικοινωνίας, σχεδιασμό καμπάνιας προωθητικών ενεργειών στο διαδίκτυο - παρακολούθηση και αξιολόγησή της, σχεδιασμό, υλοποίηση, τεχνική υποστήριξη και λειτουργία site, σχεδιασμό, υλοποίηση καμπάνιας στα social media - day to day παρακολούθηση και reporting αξιολόγησης, Content strategy, δημιουργικό και παραγωγή διαφημιστικών και αναρτήσεων στα social media (τουλάχιστον 15 δημιουργικά).
Επίσης, περιλαμβάνει την παραγωγή τηλεοπτικών σποτ (τουλάχιστον 2) και ραδιοφωνικών σποτ (τουλάχιστον 2), τελικές μακέτες καταχωρίσεων σε έντυπα ΜΜΕ, Internet banners και επικοινωνιακό υλικό διαδικτυακής προβολής και mini videos για τα social media (τουλάχιστον 4).
Τέλος, η Universal Media αναλαμβάνει την προβολή στο διαδίκτυο, την αγορά τηλεοπτικού χρόνου πανελλαδικής και περιφερειακής εμβέλειας, την αγορά ραδιοφωνικού χρόνου, καταχωρίσεις σε έντυπα μέσα, αγορά χώρου για εξωτερική διαφήμιση και προβολή στο διαδίκτυο.
Το αντικείμενο του έργου θα περιλαμβάνει: στρατηγική επικοινωνίας, παρακολούθηση, αξιολόγηση, προσαρμογές επικοινωνιακού προγράμματος ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης, δημιουργία επικοινωνιακής ταυτότητας καμπάνιας και δημιουργικό σχεδιασμό επιμέρους επικοινωνιακών υλικών, τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά σενάρια, δημιουργικό σχεδιασμό καταχωρίσεων στα έντυπα ΜΜΕ - προσαρμογές και τελικές μακέτες (περίπου 20), σχεδιασμό και παραγωγή Internet banners και υλικού διαδικτυακής επικοινωνίας, σχεδιασμό καμπάνιας προωθητικών ενεργειών στο διαδίκτυο - παρακολούθηση και αξιολόγησή της, σχεδιασμό, υλοποίηση, τεχνική υποστήριξη και λειτουργία site, σχεδιασμό, υλοποίηση καμπάνιας στα social media - day to day παρακολούθηση και reporting αξιολόγησης, Content strategy, δημιουργικό και παραγωγή διαφημιστικών και αναρτήσεων στα social media (τουλάχιστον 15 δημιουργικά).
Επίσης, περιλαμβάνει την παραγωγή τηλεοπτικών σποτ (τουλάχιστον 2) και ραδιοφωνικών σποτ (τουλάχιστον 2), τελικές μακέτες καταχωρίσεων σε έντυπα ΜΜΕ, Internet banners και επικοινωνιακό υλικό διαδικτυακής προβολής και mini videos για τα social media (τουλάχιστον 4).
Τέλος, η Universal Media αναλαμβάνει την προβολή στο διαδίκτυο, την αγορά τηλεοπτικού χρόνου πανελλαδικής και περιφερειακής εμβέλειας, την αγορά ραδιοφωνικού χρόνου, καταχωρίσεις σε έντυπα μέσα, αγορά χώρου για εξωτερική διαφήμιση και προβολή στο διαδίκτυο.