To in.gr στη Leo Burnett
To in.gr στη Leo BurnettΠηγή έμπνευσης είναι το ίδιο το portal, στο οποίο «όλοι είμαστε διαφορετικοί και όλοι είμαστε in». Η καμπάνια, που ήδη βρίσκεται στον αέρα, αποτελείται από 4 τηλεοπτικά και 9 ραδιοφωνικά σποτ, καθώς και θεματικές καταχωρίσεις.
Την παραγωγή επιμελήθηκε η Lynx, ενώ τα media χειρίζεται η Starcom. Το πλήρως ανανεωμένο in.gr προσφέρει πλούσιο περιεχόμενο και ολοκληρωμένη ενημέρωση, σε διάφορες ενότητες. Επιπλέον, εμπεριέχει νέα εργαλεία επικοινωνίας και κοινωνικής δικτύωσης, με σκοπό να προσφέρει στους επισκέπτες του, σε πραγματικό χρόνο, ένα πραγματικά ευρύ φάσμα ειδήσεων και πληροφοριών.