To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Tempo OMD Signals 2024/25 Online Event

Tempo OMD Signals 2024/25 Online Event
Ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία το “Signals 2024/2025” online event της Tempo OMD, όπου περισσότεροι από 230 στελέχη – πελάτες και συνεργάτες - του marketing και της επικοινωνίας, παρακολούθησαν τις εξαιρετικά ενδιαφέρουσες τάσεις όπως καταγράφονται από τα κοινωνικά και καταναλωτικά signals στην Ελλάδα, και πώς αυτά μπορούν να αξιοποιηθούν στο marketing και την επικοινωνία των brands.

Μετά τo σύντομο χαιρετισμό του Νίκου Σύμπουρα, CEO, Tempo OMD, o Κώστας Χούντας, Strategy & Business Analytics Officer, Tempo OMD, αναφέρθηκε στα 4 κυριότερα signals που εκπέμπουν οι καταναλωτές παγκοσμίως: Ανακατατάξεις στην ιεράρχηση προτεραιοτήτων, στροφή προς το comfort entertainment, cultural micro-ομάδες στη θέση ενός ενιαίου mainstream κοινού και φυσικά η ΑΙ πραγματικότητα και οι επιφυλάξεις που αυτή φέρνει μαζί της.

Στη συνέχεια, ο Δημήτρης Α. Μαύρος, Managing Director, MRB Hellas, ανέλυσε το concept SUR-(VL)-IVING (Surviving & Living) που βιώνουν οι Έλληνες σήμερα. Οι καταναλωτές δεν ικανοποιούνται πλέον με το Value For Money, απαιτούν από τα προϊόντα και τις υπηρεσίες Μειώσεις Τιμών και πάνω από όλα, απαιτούν Experience σε όλα τα Touch Points, και δημιουργία “Memorable Moments”

Το event ολοκληρώθηκε με τις Chelsea Horncastle, Executive Director & Gaby Cropper, Senior Manager, Research & Insights, OMD EMEA, που παρουσίασαν τις δυνατότητες της proprietary AI πλατφόρμας QTM Cultural Insights, που μεταφράζει και ποσοτικοποιεί σύνθετα culture signals για πληθώρα προϊοντικών κατηγοριών real time, χρησιμοποιώντας AI για να διαβάσει, τοποθετήσει σε εννοιολογικό πλαίσιο και εν τέλει κατηγοριοποιήσει χιλιάδες άρθρων, SoMe posts και άλλων δεδομένων από το Ελληνικό διαδίκτυο.
TAGS: Tempo OMD