Στρατηγική συνεργασία BGM OMD - Αττικές Εκδόσεις
Οι Αττικές Εκδόσεις, ένας από τους
μεγαλύτερους εκδοτικούς ομίλους
της χώρας, σε συνεργασία με την
BGM OMD, φέρνουν για πρώτη
φορά στην Ελλάδα τη χρήση Data
Clean Rooms, αξιοποιώντας την τεχνολογία της Lotame
Collaborate. Αυτή
η πρωτοβουλία δημιουργεί ένα ασφαλές, GDPR-compliant
περιβάλλον, που
επιτρέπει στους διαφημιζόμενους να
μοιράζονται δεδομένα, να εξάγουν πολύτιμα insights και
να βελτιώνουν την
αποτελεσματικότητα
των καμπανιών τους.
Η συνεργασία αυτή
προσφέρει στους διαφημιζόμενους την ευκαιρία να
ενισχύσουν την αξία των 1st party
δεδομένων τους, δημιουργώντας
ένα πιο αποδοτικό και συνεργατικό
οικοσύστημα διαφήμισης.
O Πέτρος Λυτρίβης, CDO της Hearts & Science / BGM OMD, ανέφερε σχετικά: «Αυτή η συνεργασία με έναν από τους μεγαλύτερους εκδοτικούς ομίλους της χώρας αντικατοπτρίζει τη δέσμευσή μας στην καινοτομία και την παροχή αξίας στους πελάτες μας. Μαζί, θέτουμε ένα νέο πρότυπο για τη διαφήμιση με βάση τα νέα δεδομένα στο ψηφιακό τοπίο».
Από τη μεριά του ο Δημήτρης Νικολακόπουλος, Chief Digital Officer, Αττικές Εκδόσεις, σημείωσε σχετικά: «Η συνεργασία μας με την BGM OMD για την ανάπτυξη των Data Clean Rooms είναι ένα σημαντικό βήμα για την ελληνική αγορά. Δημιουργούμε ένα ασφαλές και σύγχρονο περιβάλλον για τους διαφημιζόμενους, βοηθώντας τους να αξιοποιήσουν τα δεδομένα τους με σεβασμό στην ιδιωτικότητα, καθώς και να ενισχύσουν τις στρατηγικές τους με καλύτερα αποτελέσματα».
O Πέτρος Λυτρίβης, CDO της Hearts & Science / BGM OMD, ανέφερε σχετικά: «Αυτή η συνεργασία με έναν από τους μεγαλύτερους εκδοτικούς ομίλους της χώρας αντικατοπτρίζει τη δέσμευσή μας στην καινοτομία και την παροχή αξίας στους πελάτες μας. Μαζί, θέτουμε ένα νέο πρότυπο για τη διαφήμιση με βάση τα νέα δεδομένα στο ψηφιακό τοπίο».
Από τη μεριά του ο Δημήτρης Νικολακόπουλος, Chief Digital Officer, Αττικές Εκδόσεις, σημείωσε σχετικά: «Η συνεργασία μας με την BGM OMD για την ανάπτυξη των Data Clean Rooms είναι ένα σημαντικό βήμα για την ελληνική αγορά. Δημιουργούμε ένα ασφαλές και σύγχρονο περιβάλλον για τους διαφημιζόμενους, βοηθώντας τους να αξιοποιήσουν τα δεδομένα τους με σεβασμό στην ιδιωτικότητα, καθώς και να ενισχύσουν τις στρατηγικές τους με καλύτερα αποτελέσματα».