Στη UM τα media της Pernod Ricard Hellas
Με νικήτρια τη UM ολοκληρώθηκε το spec που «έτρεξε» αυτήν την περίοδο η Pernod Ricard Hellas και αφορούσε το σύνολο των λογαριασμών media της εταιρείας για όλα τα brands.
«Μετά από μια πολυετή συνεργασία με την BGM OMD, κατά την οποία αναπτύξαμε με μεγάλη επιτυχία και πολύ πάθος τις μάρκες της εταιρείας, το spec ανέδειξε νικήτρια τη UM, που διεκδίκησε δυναμικά το λογαριασμό, με δημιουργικές προτάσεις και ιδιαίτερο ομαδικό πνεύμα. Θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά εκ μέρους όλης της ομάδας την ομάδα της BGM OMD για την πολύτιμη συνεργασία μας όλα αυτά τα χρόνια και να καλωσορίσω με χαρά τη UM», δήλωσε η Head of Marketing της εταιρείας, Ελευθερία Τσόχατζη.
Το λογαριασμό αναλαμβάνει η UM από τον Ιούλιο του 2018.
«Μετά από μια πολυετή συνεργασία με την BGM OMD, κατά την οποία αναπτύξαμε με μεγάλη επιτυχία και πολύ πάθος τις μάρκες της εταιρείας, το spec ανέδειξε νικήτρια τη UM, που διεκδίκησε δυναμικά το λογαριασμό, με δημιουργικές προτάσεις και ιδιαίτερο ομαδικό πνεύμα. Θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά εκ μέρους όλης της ομάδας την ομάδα της BGM OMD για την πολύτιμη συνεργασία μας όλα αυτά τα χρόνια και να καλωσορίσω με χαρά τη UM», δήλωσε η Head of Marketing της εταιρείας, Ελευθερία Τσόχατζη.
Το λογαριασμό αναλαμβάνει η UM από τον Ιούλιο του 2018.