Στη McCann Erickson η Περιφ. Αττικής
Στη McCann Erickson η Περιφ. ΑττικήςΗ εταιρεία, που προηγείται στο σύνολο της βαθμολογίας (τεχνικές κα οικονομικές), θα διαχειριστεί το ποσό των 10 εκατ. ευρώ μέχρι το 2015, εφαρμόζοντας συγκεκριμένες και συνεκτικές δράσεις τουριστικής προβολής, με στρατηγικό στόχο αφενός την ανάδειξη και διατήρηση της Περιφέρειας ως αναγνωρισμένου διεθνώς τουριστικού προορισμού, μέσω της ενίσχυσης του ήδη γνωστού «brand name Αθήνα», αφετέρου την πρόληψη και άμεση αντιμετώπιση αρνητικών φαινομένων (σε διεθνές ή/και σε εθνικό επίπεδο).
Υπενθυμίζεται ότι το λογαριασμό διεκδικούσαν επίσης οι εταιρείες Mass Athens, η οποία προηγείτο στις τεχνικές προσφορές, Leo Burnett, UpSet!, Cream και DDB Athens.