Σε Fortune-Cream το Υπ. Παιδείας
Σε Fortune-Cream το Υπ. ΠαιδείαςΑναλυτικότερα, η Fortune προηγήθηκε στο spec για την «προβολή δράσεων του προγράμματος που υλοποιούν την εθνική στρατηγική για τη Διά Βίου Εκπαίδευση», προϋπολογισμού 1.168.500 ευρώ. Το έργο διεκδικούσαν επίσης οι εταιρείες (βάσει βαθμολογίας) BBDO Athens, Olympic DDB, Spot JWT, η κοινοπραξία Agenda/Geo Y & R και η karamella.
Στο διαγωνισμό για την «προβολή δράσεων του προγράμματος που υλοποιούν την εθνική στρατηγική για τη Διά Βίου Μάθηση», επίσης ύψους 1.168.500 ευρώ, η Cream προηγήθηκε στο σύνολο της βαθμολογίας και ακολούθησαν στην κατάταξη η κοινοπραξία Agenda/Geo Y & R και η Κ.Σ.Δ.
Σημειώνεται ότι μεσολαβεί το διάστημα των ενστάσεων και της υποβολής δικαιολογητικών εκ μέρους της Cream και της Fortune, μέχρι την τελική κατακύρωση των έργων. Τέλος, στο τρίτο spec του υπουργείου για προβολή δράσεων του ΕΠΕΔΒΜ με τη χρήση των social media, ύψους 120.000, η Επιτροπή του διαγωνισμού απέρριψε την ένσταση της BiteByte και πλέον αναμένεται η αξιολόγηση των οικονομικών προσφορών των εταιρειών Communication Effect, η οποία προηγείτο στην αξιολόγηση των τεχνικών προσφορών και των Advocate/Convert ICT Solution, McCann Erickson Athens, Fortune και Olympic DDB.