Πετυχημένο το πείραμα του Alpha TV
Πετυχημένο το πείραμα του Alpha TVΤο 2010 η τηλεθέαση του Alpha ενισχύθηκε, αγγίζοντας το 13,8% και το 15,6% στο σύνολο ημέρας και στο prime time αντιστοίχως, στο κοινό 15-44. Η θετική τάση ισχυροποιήθηκε περαιτέρω το α’ δίμηνο του 2011, με την τηλεθέαση να κυμαίνεται κατά μέσο όρο στο 15,5% για το σύνολο ημέρας και στο 17,5% για το prime time.
Σχολιάζοντας τα θετικά αποτελέσματα του Alpha, o κ. Mainusch υπογράμμισε τέσσερις καθοριστικούς παράγοντες επιτυχίας: 1) Συνειδητές στρατηγικές επιλογές, όπως η απόφαση να μετακινηθεί το Δελτίο Ειδήσεων του Alpha στη ζώνη των 7μ.μ., καθώς και η απόφαση για την υιοθέτηση οριζόντιου έναντι κάθετου προγραμματισμού, με την τοποθέτηση καθημερινού προγράμματος στη ζώνη των 9 μ.μ. (Big Brother). 2) Νέα τυπολογία προγραμμάτων, όπως οι «Οικογενειακές Ιστορίες», που βασίζεται στη λογική του scripted reality. 3) Αγαπημένες εκπομπές που επέστρεψαν («Chart*Show – Your Countdown», «Greek Idol») και 4) Επιτυχημένες εκπομπές με σταθερά μεγάλο κοινό («Κάτι Ψήνεται», «Πάμε Πακέτο», «Εφιάλτης! στην Κουζίνα»).
Ο Alpha προτίθεται να προβάλλει νέες εκπομπές όπως «Άννα Βίσση. Όσο Έχω Φωνή», «Botrini’s Project», «Sunshine Girls», «Formula 1» κ.ά.