24MEDIA: Ένας ακόμα δημιουργικός χρόνος στο House Twenty Four
Το μεγαλύτερο phygital project του ομίλου γιορτάζει δύο χρόνια λειτουργίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο μεγαλύτερο phygital project του ομίλου γιορτάζει δύο χρόνια λειτουργίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Νίκος Σύµπουρας, CEO, Tempo OMD Hellas, µίλησε στο adbusiness για media spending στην ελληνική αγορά, τις νέες συνθήκες και τα ζητούµενα των διαφηµιζοµένων αλλά και τον καθοριστικό παράγοντα της επιτυχίας της εταιρείας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟλοκληρώθηκε το pitch για το Media Planning & Buying της εταιρείας όσον αφορά το χαρτοφυλάκιο προϊόντων επιλεκτικής, ευρείας κατανάλωσης καθώς και φαρμακείου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε νέα γραφεία μετακόμισε η ADMINE στην Αθήνα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜετακόμισε σε νέες υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΒελτίωση και το 2018 σε όλα τα συνολικά οικονομικά μεγέθη κατέγραψαν τα εγχώρια media agencies
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια την παροχή υπηρεσιών παραγωγής γραπτού και οπτικοακουστικού περιεχομένου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπιτυχημένη επικοινωνία σε στοχευμένο κοινό
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο House Twenty Four μετατράπηκε για μία ημέρα σε βρετανικό Πύργο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε Navarino Challenge και Santorini Experience
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTο νέο Digital Media House εγκαινιάζει τη συνεργασία του με τo brand
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε αφορμή την ραδιοφωνική του συνέντευξη στον Sport24 Radio 103,3
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory