Αντέχουν τα video entertainment brands
Σημαντικές αντιστάσεις φαίνεται πως παρουσιάζουν στην κρίση της πανδημίας τα brands του χώρου του video entertainment
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣημαντικές αντιστάσεις φαίνεται πως παρουσιάζουν στην κρίση της πανδημίας τα brands του χώρου του video entertainment
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTι δείχνουν οι ισολογισμοί του 2019
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτόχος της ενέργειας ήταν η επικοινωνία των μοναδικών χαρακτηριστικών των ζυμαρικών και η ανάδειξη των 81 ετών ιστορίας της Μακαρονοποιΐας Βορείου Ελλάδος
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟλοκληρώθηκε το media spec της Τράπεζας, το οποίο πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο των ευρύτερων αλλαγών που καταγράφονται στο πεδίο της επικοινωνίας στον τραπεζικό τομέα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑEγκατέστησε στο στόλο της Fast Ferries οθόνες ψηφιακής σήμανσης με σκοπό την προβολή διαφημιστικών μηνυμάτων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι ανέφερε ο υφυπουργός παρά τω πρωθυπουργώ αρμόδιος για θέματα Επικοινωνίας και Ενημέρωσης, απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση του γραμματέα της ΚΟ του Κινήματος Αλλαγής, Βασίλη Κεγκέρογλου, για τη στήριξη των περιφερειακών τηλεοπτικών σταθμών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑNέο business unit που ενσωματώνει το Brand της Cadreon καθώς και όλες τις ομάδες που υπάγονται σε αυτό. Επικεφαλής στην Ελλάδα η Θωμαή Γκλάρου-Σταυροπούλου,
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι ισχύει για την καμπάνια των 11 εκατ. ευρώ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι ανέφερε και για τα τηλεοπτικά κανάλια ενημερώνοντας την επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής για τη διαχείριση των κονδυλίων ενημέρωσης για τον κορονοϊό,
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ διάρκεια της σύμβασης ορίζεται ως τις 31 Μαΐου 2020 και το συμβατικό τίμημα για την παροχή των υπηρεσιών ανέρχεται σε ποσοστό 3% επί της τελικής συνολικής δαπάνης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚατά την διάρκεια της εκδήλωσης έγινε απονομή των καθιερωμένων δημοσιογραφικών βραβείων για τα αγαπημένα θέματα των sites News 24/7, Sport24, Contra, Oneman, Ladylike, Huffpost Greece
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory