
Η συνεργασία περιλαμβάνει ολοκληρωμένο πρόγραμμα Media Planning & Buying και ειδικές ενέργειες digital video.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑO επικεφαλής του οµίλου dentsu στην Eλλάδα για το διεθνές πρόγραµµα µετασχηµατισµού της dentsu international, όσα προβλέπει για την Ελλάδα αλλά και για την τεράστια ευκαιρία-πρόκληση που θεωρεί πως «κρύβει» για τα Media Agencies η νέα πραγµατικότητα που διαµορφώνεται.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟλοκληρώθηκε το media spec με την Tempo ΟΜD να διατηρεί τον λογαριασμό για τα offline μέσα και να αναλαμβάνει, επίσης, και το κόμματι του online, εκτός από το paid/search που ανατέθηκε στην UM.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑO Μanaging Director της PVP Media παρουσιάζει αυτόν τον νέο κόσµο και τις ευκαιρίες που προσφέρει σε brands και διαφηµιζόµενους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤον τρόπο µε τον οποίο θεωρητικά το OMD Design και πρακτικά οι τεχνολογίες και οι εφαρµογές του OMNI µπορούν να οδηγήσουν στην καινοτοµία, τον ακρογωνιαίο λίθο για την επιτυχία στην ελληνική αγορά, µας αναλύει ο Kώστας Xούντας, Strategy & Business Analytics Officer της Tempo OMD.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTρεις νέες πλατφόρμες στην κατεύθυνση του media efficiency και καινούργιες επενδύσεις. Ο Χάρης Λαούδης, CEO της Ira Media, μίλησε στο adbusiness για το πλάνο της εταιρείας για τη νέα χρονιά, αλλά και τη διαδρομή της μέχρι σήμερα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜετά από την εξαγορά της Nova Broadcasting Group, η United Group ανακοίνωσε ότι κατέληξε σε συμφωνία εξαγοράς του Vestnik Telegraf EOOD
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Dentsu εξετάζει την προοπτική να προχωρήσει στην πώληση του κτιρίου που στεγάζει τα κεντρικά γραφεία της στο Τόκιο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιαχείριση φήμης και media relations
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ UM αναλαμβάνει το λογαριασμό media planning & buying της Honda στην Ευρώπη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟλιστική κατανόηση της επίδρασης του marketing
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory