WPP: Aνέλαβε τα media της Nestlé Hellas
Δημιουργήθηκε η bespoke ομάδα Openmind
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔημιουργήθηκε η bespoke ομάδα Openmind
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤεχνοκρατικά και ποσοτικά ήταν τα κριτήρια βάσει των οποίων επιλέχθηκαν τα ΜΜΕ για τις καμπάνιες «Μένουμε Σπίτι» και «Μένουμε Ασφαλείς», ανέφερε στην κατάθεσή του ο Πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Initiave κ. Μιχάλης Γκάλγκος, τονίζοντας πως δεν υπήρξε ουδεμία πολιτική παρέμβαση στην επιλογή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα μεγάλη τηλεοπτική εκστρατεία επικοινωνίας έρχεται μέχρι το τέλος του έτους
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνθεκτική παρουσιάζεται η εγχώρια αγορά media specialists, όπως προκύπτει και από τα επίσημα οικονομικά στοιχεία του 2020, της χρονιάς που έχει ταυτιστεί με την εμφάνιση της πανδημίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην έντονη δυσαρέσκειά του εκφράζει ο Σύλλογος Εταιριών Δημοσκόπησης και Έρευνας Αγοράς (ΣΕΔΕΑ) καθώς όπως υποστηρίζει για μία ακόμη φορά βρίσκεται εν μέσω πολιτικής αντιπαράθεσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈτρεξε και το λανσάρισμα του online fashion retailer στην Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤις 10 καλύτερες ελληνικές διαδρομές τρεξίματος, σε συνεργασία με τον κορυφαίο Ελληνοαμερικανό υπερμαραθωνοδρόμο Κωνσταντίνο Καρνάζη και τη βραβευμένη Boo Productions
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTο επίσημο media roster του κολοσσού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑCreative studio και digital agency με έδρα την Καστοριά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ συνεργασία περιλαμβάνει ολοκληρωμένο πρόγραμμα Media Planning & Buying και ειδικές ενέργειες digital video.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑO επικεφαλής του οµίλου dentsu στην Eλλάδα για το διεθνές πρόγραµµα µετασχηµατισµού της dentsu international, όσα προβλέπει για την Ελλάδα αλλά και για την τεράστια ευκαιρία-πρόκληση που θεωρεί πως «κρύβει» για τα Media Agencies η νέα πραγµατικότητα που διαµορφώνεται.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory