UM Greece: Αναλαμβάνει τα media της H&M σε 10 χώρες
Η αλυσίδα ένδυσης ανέθεσε στο δίκτυο της UM την ευθύνη για τον λογαριασμό media planning & buying σε 20 χώρες στην Ανατολική Ευρώπη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ αλυσίδα ένδυσης ανέθεσε στο δίκτυο της UM την ευθύνη για τον λογαριασμό media planning & buying σε 20 χώρες στην Ανατολική Ευρώπη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑO Σταύρος Κοντακτσής Senior Partner της Giraffes in the Kitchen μίλησε στο advertising.gr για το νέο εργαλείο της εταιρείας AdentifAI αλλά και τον ρόλο του AI στην διαφήμιση και την επκοινωνία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜίλησε στο adbusiness με αφορμή την συμπλήρωση 12 ετών από τη δημιουργία της εταιρίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο ηγετικό διοικητικό δίδυμο της Tempo μίλησε για τους σταθµούς σε αυτή την 30ετή πορεία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια πρώτη φορά οι αναλυτικές δυνατότητες του AI στην υπηρεσία του issue managment και του strategic planning
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εκδήλωση πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 6 Μαρτίου 2023
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα κατά του Καρκίνου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑAπο την 1η Ιανουαρίου 2023 και μετά από σχετικό spec
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑOλοκληρώθηκε το κλειστό spec με τον λογαριασμό να μετακινείται από 1η Ιουνίου 2022
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε ένα ευρύ φάσμα TV και Digital ενεργειών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑφορά διαδικτυακά μέσα και τηλεοπτικά κανάλια και η σύμβαση θα έχει διάρκεια 2 χρόνια
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην Ελλάδα την ευθύνη δημιουργίας, οργάνωσης και διαχείρισης της αναλαμβάνει η BGM OMD
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory