Media Specialists: Αύξηση τζίρου, υποχώρηση κερδών
Αν και η εγχώρια αγορά media agencies κατόρθωσε (και) το 2022 να αυξήσει τον κύκλο εργασιών και τα μικτά κέρδη της, εν τούτοις είδε τα κέρδη προ φόρων να υποχωρούν κατά 10,92%
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑν και η εγχώρια αγορά media agencies κατόρθωσε (και) το 2022 να αυξήσει τον κύκλο εργασιών και τα μικτά κέρδη της, εν τούτοις είδε τα κέρδη προ φόρων να υποχωρούν κατά 10,92%
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑDigital agency που προέκυψε από την ένωση των εξειδικευμένων units Reprise και Matterkind - CEO η Ντομινίκ Μίκαϊτς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑναλαμβάνει δημιουργικό, media και την παρουσία του brand σε όλα τα μέσα μετά από spec
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΒρισκόμαστε σε ένα σταυροδρόμι που θα κρίνει πολλά για τον επόμενο κύκλο ζωής των media agencies στη χώρα μας, αναφέρει το ηγετικό δίδυμο της Tempo OMD.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ πολυεθνική προχώρησε στην ενοποίηση του λογαριασμού της media planning & buying στην γηραιά ήπειρο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτόχος η ενοποίηση του λογαριασμού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟλοκληρώθηκε το media review
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια την επιλογή στρατηγικού συνεργάτη για την παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών και την αγορά και κατανομή διαφημιστικού χώρου & χρόνου στα Μέσα Ενημέρωσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΌμιλος Τουρνικιώτη, Pittsburgh Paints και MODECO εντάσσονται στο πελατολόγιο της εταιρείας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟλοκληρώθηκε το media spec
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑποτέλεσμα σχετικού spec που ξεκίνησε τον Νοέμβριο του 2022
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑAναλαμβάνει, μετά από spec, το σύνολο λογαριασμού και θα έχει την ευθύνη για δημιουργικό, media και την παρουσία του brand στα social media
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory