![ECI: Πιο επίκαιρο από ποτέ](https://www.advertising.gr/sites/direction/skins/eshop_a/temp/lazyloadimage/medialist.jpeg)
ECI: Πιο επίκαιρο από ποτέ
Ο Μάριος Α. Νόττας, Δημοσιολόγος-Πανεπιστημιακός και Επικεφαλής του Ευρωπαϊκού Ινστιτούτου Επικοινωνίας, μιλάει στο adbusiness για τη σημαντική αυτή προσπάθεια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Μάριος Α. Νόττας, Δημοσιολόγος-Πανεπιστημιακός και Επικεφαλής του Ευρωπαϊκού Ινστιτούτου Επικοινωνίας, μιλάει στο adbusiness για τη σημαντική αυτή προσπάθεια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠεριορισμό του ανταγωνισμού στο πεδίο της ιδιωτικής τηλεόρασης προβλέπει ο ΣΕΒ, επισημαίνοντας την ανάγκη θέσπισης κανόνων λειτουργίας των τηλεοπτικών σταθμών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρεμιέρα κάνει την Πέμπτη 3 Μαρτίου στον ΟΤΕ TV το νέο pop up κανάλι House of Cards, αποκλειστικά αφιερωμένο στην κορυφαία σειρά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ τιμητική διάκριση που απέσπασε από το Ι. Μπότση η αυστριακή ραδιοφωνία και τηλεόραση ΟRF, υπήρξε αφορμή συζήτησης για το ρόλο και τις προτεραιότητες που πρέπει να έχουν τα δημόσια media στην Ευρώπη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτοιχεία που ανατρέπουν την επιχειρηματολογία των καναλιών πανελλαδικής εμβέλειας για τον αριθμό των εργαζομένων που κινδυνεύουν με απώλεια της εργασίας τους, επικαλείται η κυβέρνηση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπάντηση με νέο non paper στη σημερινή άτυπη ενημέρωση από το Μέγαρο Μαξίμου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο πρώτο επεισόδιο της νέας χρονιάς συγκέντρωσε το τηλεοπτικό ενδιαφέρον το βράδυ της Τρίτης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTo Sport24.gr εμπιστεύτηκαν οι αναγνώστες την Κυριακή 14/02 για την ενημέρωσή τους και όλες τις εξελίξεις αναφορικά με τον αγώνα που διεξήχθη μεταξύ AEK και Ολυμπιακού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε FOX Networks Group μετονομάζεται η FOX International Channels, μετά την αναδιοργάνωση των διεθνών τηλεοπτικών δραστηριοτήτων της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑίτηση από τον Γεωργιάδη που κατατέθηκε προς το Ν. Παππά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα έσοδα της ΕΡΤ από την διαφήμιση το 2015, αγγίζουν τα 3,3 εκατομμύρια ευρώ, όπως προκύπτει από σχετικό έγγραφο της διοίκησής της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΥψηλά νούμερα τηλεθέασης σημείωσε τη Δευτέρα το επεισόδιο της σειράς «Μην αρχίζεις τη μουρμούρα».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory