Στη Sugar η Νeon Energy
Στη Sugar Advertising ανέθεσε η Neon Energy την επικοινωνιακή της στρατηγική, προβάλλοντας την τοποθέτηση των φωτοβολταϊκών συστημάτων σε οικιακές, επαγγελματικές στέγες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτη Sugar Advertising ανέθεσε η Neon Energy την επικοινωνιακή της στρατηγική, προβάλλοντας την τοποθέτηση των φωτοβολταϊκών συστημάτων σε οικιακές, επαγγελματικές στέγες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνεργασία με την Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης ξεκίνησε η jnl+, με πρώτο βήμα το λανσάρισμα στην ελληνική αγορά της μπίρας Berlin.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Euro RSCG ήταν νικήτρια στο κλειστό spec για το διαφημιστικό λογαριασμό της Lidl.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυμφωνία συνεργασίας με τη διαφημιστική εταιρεία Lighthouse, που συνεργάζεται με πελάτες όπως οι Nestle, Subaru, Elite, Benecol, Mediterannean Bank, Ministry of Fineance,υπέγραψε ο όμιλος Ashley Worldgroup.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτη δημιουργία ενός νέου business unit, το οποίο θα προσφέρει ολοκληρωμένες υπηρεσίες below the line, προχώρησε η Le Spot.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο δίκτυο της Columbus Media International, που μετράει πλέον 28 μέλη, προσχώρησε η Oxygen Media.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Leo Burnett ανέλαβε πρόσφατα την επικοινωνία του in.gr, μετά τη διενέργεια spec. «In.gr you are in!» είναι το μήνυμα που υπογράφει τη νέα καμπάνια του in.gr, ενός από τα μεγαλύτερα ελληνικά portal.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH McCann Erickson Athens ανέλαβε την επικοινωνία της εταιρείας Almaverde Bio.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην Ashley&Holmes ανέθεσε η FG Europe την επικοινωνία των κλιματιστικών Fujitsu, με την πρώτη καμπάνια να έχει κάνει ήδη την εμφάνισή της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην κοινοπραξία McCann Erickson Athens/karamella κατακυρώθηκε η διαφημιστική προβολή του Κυπριακού Οργανισμού Τουρισμού, μέχρι το 2012.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ DK Advertising ανέλαβε τη διαφημιστική καμπάνια των «120» κατασκευαστών επίπλου, που επανέρχονται δυναμικά στο προσκήνιο, με το concept «γροθιά στην ακρίβεια».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΛίγο πριν συμπληρωθούν τα δυο χρόνια παρουσίας του MΤV Greece στην ελληνική τηλεοπτική αγορά, o γενικός διευθυντής του καναλιού, Γιάννης Λαμπρόπουλος, μιλάει για την πορεία του σταθμού, τα σχέδια και τα επόμενα βήματά του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory