Αλλαγές εκ βάθρων στην Ελευθεροτυπία
Με νέο πρόσωπο, νέα στρατηγική με την έκδοση του νέου free press Plus, αλλά και εκτεταμένες περικοπές προσωπικού στην εκτυπωτική μονάδα, προχωρεί πλέον η Χ.Κ. Τεγόπουλος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε νέο πρόσωπο, νέα στρατηγική με την έκδοση του νέου free press Plus, αλλά και εκτεταμένες περικοπές προσωπικού στην εκτυπωτική μονάδα, προχωρεί πλέον η Χ.Κ. Τεγόπουλος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟλοκληρώθηκε και τυπικά η μεταβίβαση του μουσικού ραδιοσταθμού Μελωδία από την Καθημερινή ΑΕ, της οικογένειας Αλαφούζου, στον ΣΚΑΪ ΑΕ, ιδιοκτησίας Γιάννη Αλαφούζου-Μιλτιάδη Μαρινάκη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτους ρυθμούς της ελληνικής οικονομίας και της αγοράς κινήθηκαν (αναπόφευκτα…) και τα ΜΜΕ στο α’ εξάμηνο του 2010.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτη Fuel Athens ανέθεσε το διαφημιστικό της λογαριασμό η Βιβεχρώμ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτη σύσταση της ανώνυμης εταιρείας «European Media Sales Agency-Εκπροσώπηση & Διαχείριση Χρόνου & Χώρου», με διακριτικό τίτλο «ΕMSA» και δραστηριότητα media shop, προχώρησε η Star Investments της οικογένειας Βαρδινογιάννη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΦαινόμενα κακοδιοίκησης, αδιαφάνειας, παράνομων αναθέσεων και αλόγιστης σπατάλης δημοσίου χρήματος, περιλαμβάνουν τα πορίσματα του Σώματος Επιθεωρητών-Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης για την ΕΡΤ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην παραίτησή του από τη θέση του προέδρου του διοικητικού συμβουλίου και του διευθύνοντος συμβούλου της ΕΡΤ υπέβαλε ο Γιώργος Γαμπρίτσος, στον υπουργό Πολιτισμού και Τουρισμού, Γιώργο Γερουλάνο, η οποία και έγινε αποδεκτή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτις Maxus και Carat θα αναθέσει η Alberto Culver το χειρισμό του παγκόσμιου λογαριασμού media.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτη StrawberryFrog Amsterdam κατέληξε η Airline Emirates για το χειρισμό τού -ύψους 160 εκατομμυρίων λιρών- παγκόσμιου διαφημιστικού της λογαριασμού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ YES. Positive Communication ανέλαβε την προβολή και τα εγκαίνια του νέου Hypermarket Σκλαβενίτης στην Καλλιθέα (πρώην εργοστάσιο ΙΖΟΛΑ).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην Comm Group ανέθεσε η Stirixis, που ιδρύθηκε το 1996 αρχικά ως αμιγώς κατασκευαστική εταιρεία, το ολοκληρωμένο πρόγραμμα επικοινωνίας της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory