Ο εκ των ιδρυτών της Νaked, Jon Wilkins, μιλάει στο adbusiness για την πορεία της εταιρείας, το communications planning και το μέλλον στο χώρο της επικοινωνίας, αλλά και για την ελληνική αγορά και το switch over.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣθεναρή πίεση δέχεται η κυβέρνηση προκειμένου να καταργήσει τη διάταξη στο νόμο για τα υπερχρεωμένα νοικοκυριά περί έναρξης ισχύος του ειδικού φόρου τηλεοπτικών διαφημίσεων (20%) την 1η Οκτωβρίου του 2010.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΞεκίνησε εκπομπές το παιδικό κανάλι Nickelodeon, συμφερόντων του ομίλου Ρέστη στην Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε ποσοστό 26,3% και 9 μονάδες διαφορά από το δεύτερο στην κατάταξη Alter, το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Mega διατήρησε την πρώτη θέση σε τηλεθέαση και το «νεκρό» -σε ό,τι αφορά στις εξελίξεις- Αύγουστο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤους 308.283 συνδρομητές έφτασε η ψηφιακή Νονα στην Ελλάδα, με βάση τα διαθέσιμα στοιχεία της 30ής Ιουνίου 2010, ενώ μειώθηκαν ελαφρώς τα έσοδα σε σύγκριση με το 2009.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ JGK & Associates ανέλαβε τη διοργάνωση της εκδήλωσης της ΕΛΑΪΣ Unilever Hellas για την παρουσίαση των νέων προϊόντων Sunsilk Co-Creations, που φέρνει για πρώτη φορά στην Ελλάδα η εταιρεία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Top Mage ανέλαβε τη διαφημιστική επικοινωνία της εταιρείας οικιακής επίπλωσης και διακόσμησης Inart, μετά από spec που πραγματοποιήθηκε για το συγκεκριμένο λογαριασμό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην κρίση των μετόχων τους θέτουν τα Δ.Σ. των εταιρειών Αdel Saatchi & Saatchi και Big Ιssue το Σχέδιο Σύμβασης Συγχώνευσής τους, με απορρόφηση της δεύτερης από την πρώτη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕνθαρρυντικά είναι τα πρώτα μηνύματα που λαμβάνει η Εκδόσεις Αστρίτης από την πλευρά των αναγνωστών και από τη διαφημιστική αγορά, γεγονός που γεμίζει τα στελέχη της αισιοδοξία για το μέλλον, παρά τις αντίξοες συνθήκες που επικρατούν.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory