![Στην Avakon+ οι Γιατροί Χωρίς Σύνορα](https://www.advertising.gr/sites/direction/skins/eshop_a/temp/lazyloadimage/medialist.jpeg)
Στην Avakon+ οι Γιατροί Χωρίς Σύνορα
Η εταιρία του Ομίλου Λεούση αναλαμβάνει την αξιολόγηση και ανάπτυξη της επικοινωνίας στα social media
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εταιρία του Ομίλου Λεούση αναλαμβάνει την αξιολόγηση και ανάπτυξη της επικοινωνίας στα social media
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Ikea κατέληξε σε Group M και Dentsu Aegis για την ανάθεση χειρισμού του λογαριασμού media, ύψους 300 εκατομμυρίων λιρών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Swarovski ανέθεσε τον χειρισμό των παγκόσμιων media επιχειρήσεών της στη Havas Media, έπειτα από την ολοκλήρωση spec τριών σταδίων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε διαβούλευση το Ηλεκτρονικό Σύστημα Διάθεσης Διαφημιστικού Χρόνου. Tι ακριβώς προβλέπει.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ThinkDigital Ρουμανίας επελέχθη ανάμεσα από 4 διαφορετικά agencies για την υλοποίηση της νέας καμπάνιας της WWF σε 18 Ευρωπαϊκές χώρες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑThe Content + Connections Agency: Αυτή είναι η νέα προσέγγιση της MediaCom, που θεωρεί πως τα πάντα είναι συνδεδεμένα πλέον και σε αυτό το πλαίσιο προχωρά με νέα φιλοσοφία και εργαλεία. Ο Πέτρος Μπελεσάκος μάς εξηγεί γιατί ένα Media Agency πρέπει πλέον να σκέφτεται και να λειτουργεί με έναν εντελώς νέο τρόπο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑφορά στις Όλυμπος, Vechro και Celebrity Brands, ύστερα από media spec
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠόσες εταιρείες μένουν και ποιοι θα τις διοικούν, σε εξέλιξη που ακολουθεί την προ μηνών γενική αναδιάρθρωση του ομίλου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Λευτέρης Κρέτσος τοποθετήθηκε για την αδειοδότηση των καναλιων, απαντώντας σε ερώτηση της Καϊλή προς την Κομισιόν.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι σειρές του ANTENNA ξεχώρισαν αισθητά δτις τηλεοπτικές προτιμήσεις την Τετάρτη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚαθοδική πορεία το τελευταίο τρίμηνο του 2015 η παραγωγή και ο προγραμματισμός ραδιοτηλεοπτικών εκπομπών, σύμφωνα με τα στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Gerd Utecht αναλαμβάνει επικεφαλής των συγχωνεύσεων, των εξαγορών, των επενδύσεων και των εταιρικών συναλλαγών του Ομίλου ΑΝΤΕΝΝΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory