Συνεργασία Digital Effect με youtuber Mikeius
Την αποκλειστική εμπορική διάθεση της νέας σειράς video What The Fact ανέθεσε ο γνωστός YouTuber Mikeius στην Digital EFFECT.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην αποκλειστική εμπορική διάθεση της νέας σειράς video What The Fact ανέθεσε ο γνωστός YouTuber Mikeius στην Digital EFFECT.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚαθήκοντα CEO στην Οgilvy UK ανέλαβε ο Michael Frohlich, μέχρι πρότινος επικεφαλής του δικτύου της Ogilvy PR στην περιφέρεια EMEA.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Forthnet A.Ε. αναφέρει πως ο πρόωρος τερματισμός των Συμβάσεων Κεντρικής Διαχείρισης (ΣΚΔ) με το Συνεταιρισμό της SuperLeague δεν αναμένεται να επηρεάσει τα οικονομικά αποτελέσματα του Ομίλου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι εργαζόμενοι στη Liquid Media, πιστοί στο πνεύμα των ημερών, αλλά και στη συνολική κουλτούρα του Ομίλου που διέπεται από τις αξίες της προσφοράς και της αλληλεγγύης, ανταποκρίθηκαν και αυτά τα Χριστούγεννα στο κάλεσμα της Ένωσης «Μαζί για το Παιδί» για τη συγκέντρωση αγαθών πρώτης ανάγκης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην Intelligent Media εμπιστεύθηκε η KTEOHellas A.E., για την παροχή λύσης ψηφιακής σήμανσης με σκοπό την ενίσχυση της εταιρικής επικοινωνίας και την παροχή χρήσιμων πληροφοριών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Socialab, το digital-first advertising agency, στα πλαίσια της γενικότερης ανάπτυξής της, δημιούργησε το δικό της πλήρως εξοπλισμένο στούντιο με σκοπό να παρέχει επιπλέον υπηρεσίες στους πελάτες της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΉδη στον «αέρα» η πρώτη 360ο καμπάνια της πλατφόρμας...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Lego προχώρησε στην πρόσληψη της Initiative για τον χειρισμό του παγκόσμιου media λογαριασμού, έπειτα από τη σχετική αναθεώρηση των planning και buying επιχειρήσεών της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH BGM OMD παρουσίασε όλες για τις νέες εξελίξεις στη digital επικοινωνία, σε μια επιτυχημένη ημερίδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Bakers Digital Communication αναλαμβάνει τη Digital στρατηγική της εταιρείας Ανακύκλωση Συσκευών Α.Ε.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑMε νικητή το WPP Group ολοκληρώθηκε, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, το διεθνές media spec που πραγματοποίησε η Deutsche Telekom.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑMedia spec πραγματοποιεί, σύμφωνα με πληροφορίες, η ΕΖΑ Πρότυπος Ελληνική Ζυθοποιία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory