![Η Μax Media στην Ελλάδα](https://www.advertising.gr/sites/direction/skins/eshop_a/temp/lazyloadimage/medialist.jpeg)
Η Μax Media στην Ελλάδα
Το διεθνές δίκτυο media agencies εισέρχεται στην ελληνική αγορά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο διεθνές δίκτυο media agencies εισέρχεται στην ελληνική αγορά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH 24MEDIA πάντα συνεπής στις εξελίξεις των digital media, εισάγει εκπομπές στο δίκτυο και τα brands της
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρωτιές στην κατάταξη με τα new business χάρη κυρίως στους λογαριασμούς των Mars και Adidas για την MediaCom και της GSK για την Publicis.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Σπίτι της 24MEDIA άνoιξε τη πόρτα του στην διαφημιστική αγορά τον περασμένο Δεκέμβριο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠροκήρυξε διαγωνισμό για την επιλογή συμβουλευτικού οίκου που θα αναλάβει την κατάρτιση του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην εμπορική διεύθυνση του SBC-ATTICA αναλαμβάνει η Χρύσα Βουλγαρίδου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ σχετική διαδικασία που τρέχει εδώ και ένα χρόνο η Nomura φέρεται να προκρίνει την πρόταση Vodafone/Wind.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜία πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση με την Senior Programming Manager της Nova.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΛίγες ημέρες πριν την εκδίκαση των προσφυγών στο ΣτΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑO Thomas LeThierry D’ Ennequin, Global President της Vizeum, βρέθηκε πρόσφατα στην Eλλάδα και μίλησε στο adbusiness για την παρουσία του media agency εδώ και λίγους μήνες στη χώρα μας, τα στοιχεία που κάνουν το δίκτυο να ξεχωρίζει αλλά και τη νέα εποχή στην αγορά διεθνώς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Cyta Ελλάδος, θυγατρική εταιρεία της Vodafone-Panafon, ανακοινώνει ότι στις 31 Δεκεμβρίου 2018 τερματίζεται η παροχή της Υπηρεσίας Cyta Τηλεόραση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Google επιβεβαίωσε πως πρόκειται να αυξήσει το επίπεδο διαφάνειας όσον αφορά τις πολιτικές διαφάνειας δηλώνοντας πως θα το πράξει έγκαιρα πριν τις επικείμενες Ευρωεκλογές του 2019.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory