Lighthouse & Ashley για το Υπ.Τουρισμού Μάλτας
Lighthouse & Ashley για το Υπ.Τουρισμού Μάλτας
Ο διαγωνισμός έχει 3ετή ισχύ και περιλαμβάνει στρατηγική, σχεδιασμό marketing, δημιουργικό και παραγωγές. Στη διαδικασία πήραν μέρος 8 εταιρείες και πιο συγκεκριμένα οι: MC. Saatchi (UK) Ltd., Touch Worldwide (UK) Ltd., MAS Communications, TBWA (UK), Argonauten G2GmbH, Media Consulta International Holding AG, Best Deals International, Lighthouse + Ashley.
Ο Γρηγόρης Τσιμογιάννης, διευθύνων σύμβουλος της Ashley & Holmes, δήλωσε τα εξής: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για την ανάθεση της διαφημιστικής επικοινωνίας του Υπουργείου Τουρισμού της Μάλτας, που αποτελεί για εμάς μία ακόμη επιβράβευση της δημιουργικής και συλλογικής δουλειάς των ανθρώπων της Ashley & Holmes. Σε μια εποχή αμφισβητήσεων για την παγκόσμια οικονομία συναγωνιστήκαμε εταιρείες παγκόσμιας εμβέλειας και βγήκαμε νικητές. Γιατί για εμάς στο Ashley Worldgroup…”Nothing Impossible”».