To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

fourletter: 360º δηµιουργική δύναµη

fourletter: 360º δηµιουργική δύναµη

Για τη φιλοσοφία της fourletter και την πορεία της στην αγορά µάς µίλησε ο Αριστοτέλης Τρυφωνόπουλος, Managing Director, ο οποίος πιστεύει ότι η επικοινωνία δεν είναι εντυπωσιασµός· είναι σύνδεση. Μέσα από 7 ερωτήσεις και απαντήσεις ξεδιπλώνει το όραµά του και εξηγεί τη στρατηγική της εταιρείας.

Αριστοτέλης Τρυφωνόπουλος, Managing Director, fourletter

adb: Ποια είναι η fourletter;

Ξεκινήσαµε µε ανθρώπους που δεν βάζουν ετικέτες στα πράγµατα. Αρχικά ξεκινήσαµε ως ένα brand experience agency µε εµµονή στη δηµιουργικότητα και εξελιχθήκαµε σε µια 360° δηµιουργική δύναµη.

Είµαστε πραγµατιστές µε πάθος, αφοσιωµένοι στη δηµιουργία και πωρωµένοι µε την καινοτοµία. Μας συναρπάζουν η διαρκής εξέλιξη, η γνώση και η πρόκληση του να γινόµαστε καλύτεροι. Πάνω απ’ όλα, αξιοποιούµε την πολύτιµη εµπειρία µας, βοηθώντας τους πελάτες µας να ξεκλειδώνουν νέες ευκαιρίες.

Οι πελάτες µας είναι για εµάς συνεργάτες και συνδηµιουργοί σε κάθε project. Μαζί µπαίνουµε στο dna του brand, ανακαλύπτουµε ιδέες, διαµορφώνουµε ιστορίες και σχεδιάζουµε εµπειρίες που ξεχωρίζουν µε εξατοµικευµένες λύσεις.

adb: Γιατί λέγεστε fourletter;

Στην αγγλική γλώσσα, οι λεγόµενες four-letter words είναι σύντοµες λέξεις µε ισχυρό συναισθηµατικό φορτίο - συχνά βωµολοχίες ή λέξεις που σοκάρουν. Μικρές, άµεσες, ακατέργαστες. ∆εν ζητούν άδεια για να ειπωθούν. Απλώς πέφτουν στο τραπέζι και προκαλούν αντίδραση.

Με τον ίδιο τρόπο ορίζουµε την επικοινωνία. Το µόνο που χρειάζεται είναι να είναι αληθινή. Χωρίς να αµφισβητούµε τις τυπικές δυνατότητες της αναµενόµενης γλώσσας, µας ενδιαφέρει η δύναµη της απλότητας, η τόλµη του αυθεντικού και η ωµή καθαρότητα µιας ιδέας που δεν φοβάται να ακουστεί.

Το όνοµά µας λοιπόν σίγουρα δεν είναι τυχαίο. Είναι statement. Μας αρέσει να κάνουµε κάθε λέξη να µετράει. Να αναφερόµαστε ταυτόχρονα σε κάτι που ξεπερνά τα όρια, χωρίς να υπερβαίνουµε κανένα όριο.

adb: Τι κάνετε ακριβώς;

Είµαστε ένα ανεξάρτητο agency που προσφέρει:

 Brand Strategy & Identity

 Campaigns (ATL, BTL, digital)

 Content Creation

 Experiential marketing

 Brand PR

Κυρίως, όµως, δηµιουργούµε ανταγωνιστικά πλεονεκτήµατα στους πελάτες µας, ενισχύοντας τη συναισθηµατική σύνδεση µε τους καταναλωτές.

Επιπρόσθετα, επενδύουµε στο τµήµα Total Brand & Packaging Design, καθώς εστιάζουµε στη δηµιουργία ολοκληρωµένων brand εµπειριών, όπου η αισθητική συναντά τη στρατηγική και το design δεν είναι διακόσµηση αλλά µέσο αφήγησης. Κάθε συσκευασία, κάθε γραµµή, κάθε υφή είναι ένας σιωπηλός πρεσβευτής του brand.

adb: Ποιο είναι το δικό σας ανταγωνιστικό πλεονέκτηµα;

Πιστεύουµε πολύ στο “Creativity is the last legal unfair advantage”.

Με αυτήν τη φιλοσοφία, επενδύουµε στο δηµιουργικό µας.

Ενισχύουµε συνεχώς την οµάδα µας µε έµπειρους, καταξιωµένους δηµιουργούς που έχουν αποδείξει τη δύναµή τους στη διαµόρφωση ιδεών που ξεχωρίζουν.

Πάνω απ’ όλα, όµως, το µυστικό µας είναι ότι συνδυάζουµε την υψηλή σύλληψη µε την υψηλή εκτέλεση και τότε η δηµιουργικότητα δεν είναι απλώς ένα πλεονέκτηµα - είναι µια ασταµάτητη δύναµη.

Στη νέα µας εποχή δεν αρκούµαστε µόνο σε µεγάλες ιδέες. Προσαρµοζόµαστε και εξελισσόµαστε, για να γινόµαστε καλύτεροι.

Έτσι, σήµερα συνεργαζόµαστε και µε πλατφόρµες τεχνητής νοηµοσύνης και παρέχουµε πιο ανατρεπτικές και φρέσκιες λύσεις στους πελάτες µας.

adb: Ποιοι σας εµπιστεύτηκαν;

Θα τροποποιήσω το ερώτηµα και θα πω ποιοι µας εµπιστεύονται µέχρι και σήµερα… ∆ουλεύουµε µε brands στο χώρο του Grocery Retail, του Convenience Retail, αλλά και της βιοµηχανίας τροφίµων, καθώς και µε πελάτες που αντιπροσωπεύουν µάρκες στην κατηγορία του Food & Beverage µε πολύ premium και exclusive προϊόντα, δουλεύουµε επίσης µε εταιρείες ενέργειας, µε DIY Retail κ.ά.

adb: Ποιες στιγµές σάς καθόρισαν;

Η περίοδος της πανδηµίας ήταν για εµάς σηµείο καµπής. Σε συνθήκες αβεβαιότητας και πίεσης χρειάστηκε να µετασχηµατιστούµε γρήγορα και ουσιαστικά.

Από ένα agency επικεντρωµένο στο brand experience, εξελιχθήκαµε σε µια 360° δηµιουργική δύναµη, µε νέες υπηρεσίες, νέες προσεγγίσεις και νέο positioning στην αγορά.

Αυτή η στρατηγική µάς δικαίωσε! Η ανάγκη για ευέλικτα σχήµατα µε senior ανθρώπους που µπορούν να αναλάβουν κάθετα την επικοινωνία µιας επιχείρησης, είναι πιο έντονη από ποτέ. Πολλές εταιρείες δεν έχουν τη δυνατότητα -ούτε τη διάθεση- να κατατµήσουν την επικοινωνία τους ανά κανάλι (ATL, digital, experiential κ.λπ.).

Αναζητούν ενιαία στρατηγική, ταχύτητα και υλοποίηση µε συνέπεια. Και στην ανάγκη αυτή ανταποκρινόµαστε.

Η διαδικασία αυτή δεν ήταν εύκολη.  Άνθρωποι ήρθαν, άλλοι έφυγαν και µέσα από την τριβή και την ανασύνταξη διαµορφώθηκε ένας πυρήνας δυνατός - µια οµάδα που µοιράζεται κοινές αξίες, κατανόηση του ρόλου της και προσήλωση στο αποτέλεσµα.

Σήµερα έχουµε ξεκάθαρη κουλτούρα. Ξέρουµε τι ανθρώπους θέλουµε δίπλα µας, πώς δουλεύουµε και τι εκπροσωπούµε. Και µε αυτή την οµάδα, προχωράµε µπροστά.

adb: Ποια είναι η φιλοσοφία σας στην επικοινωνία;

Η επικοινωνία δεν είναι εντυπωσιασµός· είναι σύνδεση. Πιστεύουµε στη σωστή ιδέα, τη σωστή στιγµή. Ξεκινάµε από το «γιατί υπάρχει αυτό το brand», όχι από το «τι θα πούµε φέτος». Όλα τα άλλα -αισθητική, περιεχόµενο, πλατφόρµες-έρχονται µετά. Με λίγα λόγια: “Positioning comes first”.

Πρώτα είναι το νόηµα. Και αυτό υπερασπιζόµαστε, σε κάθε καµπάνια, κάθε post, κάθε λέξη.