To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Case study της KINESSO για την Protergia επιλέγεται από την Google

Case study της KINESSO για την Protergia επιλέγεται από την Google

Η KINESSO, το digital marketing agency της IPG Mediabrands, σχεδίασε και υλοποίησε μια full-funnel στρατηγική για λογαριασμό της πρωτοπόρας εταιρείας ενέργειας Protergia και δημιούργησε μια σειρά στοχευμένων διαφημίσεων με στόχο την εκπαίδευση των καταναλωτών για τα νέα τιμολόγια ηλεκτρικής ενέργειας.

Η KINESSO, σε συνεργασία με την Protergia, αξιοποίησε τα προηγμένα εργαλεία της Google που τροφοδοτούνται από AI και όχι μόνο έφερε τα business αποτελέσματα αλλά συνέβαλε και στην ενίσχυση της εμπιστοσύνης του κοινού στη μάρκα. Η Protergia σημείωσε αύξηση της προσέλκυσης δυνητικών πελατών ενώ παράλληλα πέτυχε μείωση του κόστους ανά lead κατά 30%.

Η καμπάνια, που αναδείχθηκε σε διεθνές case study από το Think with Google portal, είναι ένα ισχυρό παράδειγμα του πώς η τεχνολογία και η δημιουργικότητα μπορούν να συγκλίνουν για να αναβαθμίσουν τις στρατηγικές μάρκετινγκ σε παραδοσιακά πολύπλοκους, ανταγωνιστικούς κλάδους.

Η Chief Digital Officer της KINESSO, Μάγδα Μαραγκουδάκη, δήλωσε: «Η προσέγγισή μας όχι μόνο ξεκαθάρισε την πολυπλοκότητα των τιμολογίων ηλεκτρικής ενέργειας στους καταναλωτές και μεγιστοποίησε την ορατότητα σε πολλαπλά κανάλια επικοινωνίας, αλλά οδήγησε και σε αξιοσημείωτη αύξηση του engagement και των νέων πελατών, αποδεικνύοντας ότι η διαφάνεια είναι το κλειδί για την επιτυχία σε μια τόσο ανταγωνιστική αγορά όπως αυτή της ενέργειας».

Και η Marketing Director της Protergia, της ενέργειας της Metlen Energy & Metals στην Ελλάδα, Μάρω Ασημάκη, δήλωσε: «Στην Protergia, η ενέργεια εξελίσσεται και έχοντας αυτό κατά νου, δεσμευόμαστε στο όραμά μας για πελατοκεντρικότητα, καινοτομία και ένα πιο βιώσιμο μέλλον. Με την πάροδο του χρόνου, έχουμε ενσωματώσει την εκπαίδευση στις επικοινωνίες μάρκετινγκ για να βοηθήσουμε τους Έλληνες καταναλωτές να κατανοήσουν τα νέα ενεργειακά προϊόντα και να λάβουν καλύτερα ενημερωμένες αποφάσεις. Αυτή είναι μια ακόμη απόδειξη που αποδεικνύει περαιτέρω ότι η Protergia είναι κάτι περισσότερο από ένας retailer».

Για περισσότερες λεπτομέρειες, επισκεφθείτε το Think with Google case study.

TAGS: Google, Protergia