ΥΠΑΝ: Ξεκίνησε να «τρέχει» η καμπάνια των 3,7 εκατ. ευρώ
![ΥΠΑΝ: Ξεκίνησε να «τρέχει» η καμπάνια των 3,7 εκατ. ευρώ](https://www.advertising.gr/uploads/images/127508/ypan-xekinise-na-trechei-i-kambania-ton-3-7-ekat.evro-medet.jpg?lm=9a4d734797552b3f7b91fd902fc61df1)
Mε έγγραφό που αναρτήθηκε χθες 11 Φεβρουαρίου στην Διαύγεια, η Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης και Εφαρμογής Τομέων Bιομηχανίας Eμπoρίου και Προστασίας Καταναλωτή, που υπάγεται στο Υπουργείο Ανάπτυξης, αποφάσισε την έναρξη υλοποίησης της 1ης διακριτής φάσης (κύμα) επικοινωνίας της Πράξης με τίτλο «Διαφημιστική καμπάνια Υπουργείου Ανάπτυξης στο πλαίσιο των μέτρων για την προστασία του καταναλωτή με στόχο την καταπολέμηση της ακρίβειας και του πληθωρισμού» στις 10/2/2025.
Η καμπάνια υλοποιείται με την υποστήριξη της Mediatech, με την οποία υπάρχει σχετική σύμβαση από τον Απρίλιο του 2024, και θα «τρέξει» στα τηλεοπτικά μέσα πανελλαδικής κάλυψης καθώς και στα τηλεοπτικά μέσα Αττικής, Θεσσαλονίκης και Περιφέρειας. Σύμφωνα με το σχετικό έγγραφο, η διάρκεια υλοποίησης του έργου είναι 50 μέρες από την έναρξη του, με δυνατότητα επέκτασης έως 31/12/2025. Ο συνολικός προϋπολογισμός ανέρχεται σε 3.718.760 ευρώ, συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ (2.999.000 ευρώ χωρίς ΦΠΑ). Aπο το συνολικό budget τα 1.936.000 ευρώ (χωρίς να συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ) εκτιμάται πως θα απορροφηθούν από τα κανάλια εθνικής εμβέλειας.