Vodafone - Wunderman Thompson: Κάθε µέρα Κυριακή

Γράφει ο Δηµήτρης Τσουκαλάς
Τα πλεονεκτήµατα του νέου Vodafone One Unlimited παρουσιάζει η καινούργια καµπάνια που είναι στον «αέρα» µε την υπογραφή της Wunderman Thompson. Η επικοινωνία βασίζεται στο δηµιουργικό εύρηµα της Κυριακής, η οποία είναι η µέρα που αφιερώνουµε στον εαυτό µας, στην οικογένειά µας και σε όλα όσα µας ευχαριστούν και χρησιµοποιείται για να αντιπροσωπεύσει τις απεριόριστες δυνατότητες του νέου προγράµµατος. Οι άνθρωποι της Vodafone και της Wunderman Thompson µας δίνουν όλες τις λεπτοµέρειες.

adb: Ποιο είναι το concept της καµπάνιας; Σε ποια insights βασίστηκε;
Γιάννης Τσαγκανέλλιας, Creative Director Wunderman Thompson: Η Κυριακή είναι η αγαπηµένη ηµέρα όλων. Είναι η µέρα που όλα τα µέλη της οικογένειας είναι µαζί και µπορούν να κάνουν ό,τι πραγµατικά θέλουν χωρίς περιορισµούς. Μπορούν να είναι εντελώς ελεύθεροι και πάντα θέλουν να «χωρέσουν» σε αυτήν τη µέρα όλα όσα θέλουν και αγαπούν να κάνουν. Γι’ αυτό και ήταν το ιδανικό όχηµα επικοινωνίας για να αντιπροσωπεύσει τις απεριόριστες δυνατότητες και τη συνύπαρξη όλων των υπηρεσιών του νέου Vodafone One Unlimited µαζί, σε ένα πρόγραµµα. Η αξία της Κυριακής και του ιδιαίτερα ευχάριστου συναισθήµατος που προκαλεί σε όλους, εξαργυρώνεται µέσα από το πλήθος των δράσεων που απολαµβάνει η οικογένεια λόγω των δυνατοτήτων που της προσφέρει το Vodafone One Unlimited.
adb: Γιατί επιλέξατε να εστιάσετε στο κοµµάτι της οικογένειας και των δραστηριοτήτων της;
Αθηνά Κάρκα, Senior Account Director Wunderman Thompson: Η Vodafone επικεντρώνεται εδώ και χρόνια, µε συνέχεια και συνέπεια, στις οικογένειες, προσφέροντας διαφορετικά προϊόντα και υπηρεσίες που καλύπτουν κάθε τύπο οικογένειας. Για την επικοινωνία του Vodafone One Unlimited επιλέξαµε να εστιάσουµε στις οικογένειες µε παιδιά <18 ετών που έχουν ολοένα και αυξανόµενες ανάγκες για επικοινωνία και ψυχαγωγία όλων των µελών τους και αναζητούν ολοκληρωµένες λύσεις από έναν πάροχο.
adb: Πού πραγµατοποιήθηκαν τα γυρίσµατα; Υπήρξαν προκλήσεις όσον αφορά την παραγωγή της καµπάνιας;
∆ηµήτρης ∆ρακάτος, Creative Director Wunderman Thompson: Όπως η διαφηµιστική µας οικογένεια προσπάθησε να χωρέσει µέσα σε κάθε Κυριακή της όλες τις δραστηριότητες που ήθελε, έτσι κι εµείς είχαµε την πρόκληση να χωρέσουµε αυτές τις δραστηριότητες στις µέρες γυρισµάτων! Τα πολλαπλά locations και οι απαιτήσεις του χρόνου µάς οδήγησαν στην Κύπρο, όπου µπορούσαµε να βρούµε λίµνη, adventure park στο βουνό και µαρίνα δίπλα σε θάλασσα σε κοντινή απόσταση µεταξύ τους, ώστε να µη χάνουµε χρόνο σε µεγάλες µετακινήσεις. Και το αποτέλεσµα µας δικαίωσε όλους, καθώς είχαµε όλη αυτήν την ποικιλία από ευχάριστες δραστηριότητες. ∆ηλαδή, και στο γύρισµα, ήταν κάθε µέρα Κυριακή!
adb: Τι διαφορετικό προσφέρει το νέο ολοκληρωµένο πρόγραµµα Vodafone One Unlimited; Ποιες ανάγκες εξυπηρετεί και πώς διαφοροποιείται;
Χάιδω Ηλιοπούλου, Head of Brand, Marketing Communications, Media & Insights Vodafone: To Vodafone One Unlimited είναι το νέο συνδυαστικό πρόγραµµα της Vodafone, που προσφέρει σε κάθε οικογένεια απεριόριστες δυνατότητες, µε απεριόριστα data και οµιλία στο κινητό, µαζί µε ταχύτητες Fiber και Vodafone TV. Μέσω του νέου αυτού προγράµµατος, µπορούµε να προσφέρουµε την καλύτερη αξία σε ένα πακέτο, που απελευθερώνει ολοκληρωτικά την επικοινωνία και την ψυχαγωγία. Και είµαστε τόσο σίγουροι γι’ αυτό, που για πρώτη φορά προσφέρουµε Εγγύηση Ικανοποίησης για τις νέες υπηρεσίες, δίνοντας τη δυνατότητα στους συνδροµητές να αποχωρήσουν ανά πάσα στιγµή, αν δεν µείνουν ικανοποιηµένοι.
adb: Ποιο ήταν το brief που δώσατε στη Wunderman Thompson;
Λένα Βασαγιάννη, Senior Brand Manager Vodafone: Το επικοινωνιακό brief στηρίχθηκε στο πώς θα µπορούσαµε να δηµιουργήσουµε µια καµπάνια που θα αναδεικνύει ότι το νέο Vodafone One Unlimited απαντά στις ανάγκες της οικογένειας του σήµερα για απεριόριστη επικοινωνία και ψυχαγωγία για όλα τα µέλη, χωρίς περιορισµούς, αναδεικνύοντας την προστιθέµενη αξία που οι οικογένειες παίρνουν συνδυάζοντας τις καλύτερες υπηρεσίες σε ένα πακέτο. Φυσικά, επιστέγασµα της συνολικής τοποθέτησής µας έπρεπε να είναι η Εγγύηση Ικανοποίησης, που πιστοποιεί την υπόσχεσή µας και διαφοροποιεί το προϊόν.
adb: Πώς αποτυπώνονται τα χαρακτηριστικά του Vodafone One Unlimited στη νέα αυτή καµπάνια;
Αναστασία Καρδαρά, Brand Manager Vodafone: Τα χαρακτηριστικά του νέου Vodafone One Unlimited αποτυπώνονται στην καµπάνια µέσα από το δηµιουργικό εύρηµα της Κυριακής και τις πολλαπλές δράσεις της οικογένειας, µε έναν απλό και «ζεστό» τρόπο. Η Κυριακή είναι η µέρα που ο καθένας µας µπορεί να απολαύσει αυτά που αγαπά και οι οικογένειες είναι ελεύθερες να περάσουν περισσότερο ποιοτικό χρόνο µαζί, διασκεδάζοντας και απολαµβάνοντας πολλές διαφορετικές δραστηριότητες. Το νέο Vodafone One Unlimited προσφέρει τόση ελευθερία για να κάνεις όλα όσα αγαπάς και έτσι κάθε σου µέρα, θα µοιάζει Κυριακή.
Συντελεστές
Vodafone
Χάιδω Ηλιοπούλου / Head of Brand, Marketing Communications, Media & Insights
Λένα Βασαγιάννη / Senior Brand Manager
Αναστασία Καρδαρά / Brand Manager
Κατερίνα Κόρκακα / Digital & Media Manager
Σοφία Βουτσιτσούδη / Digital & Biddable Media Lead
Αντιγόνη ∆ιαµάντη / Strategic Media Planner Digital & Media
Αντώνης Πρέκας / Head of Propositions & Pricing
Μάτα Κρίκη / Marketing Tribe Lead
Κατερίνα Φαρµάκη / Family, Convergence & TV Product Owner
Γιώργος Γαραντζιώτης / High Value Product Owner
Wunderman Thompson Athens
Αντώνης Σταυρόπουλος / Chief Creative Officer
Γιάννης Τσαγκανέλλιας / Creative Director
∆ηµήτρης ∆ρακάτος / Creative Director
Έλενα Τσεκούρα / Senior Art Director
Βαρβάρα Πανταζοπούλου / Copywriter
Kώστας Ταµπουράκης / Chief Growth Officer
Matt Gerber / Head of Business Innovation
Σοφοκλής Αλεξόπουλος / Head of Strategic Planning
Αθηνά Κάρκα / Senior Account Director
Τζένη Καρβούνη / Senior Account Manager
Τζένη Ντρούγια / Account Manager
Carat
Αλέξανδρος Γκότσης / Account Director
Ξενοφών Αποστολίδης / Associate Account Director
Magikon
Μανώλης Σακαδάκης / Γενικός ∆ιευθυντής
Τάκης ∆ηµόπουλος / Παραγωγός
Κώστας Μαρούδης / Σκηνοθέτης