Veganz: Η τηλεοπτική καμπάνια στην Kevin+Marshall

Η εταιρεία Achaia Company, αποκλειστικός διανομέας προϊόντων υψηλής ποιοτικής διατροφικής αξίας, ανέθεσε στην Kevin+Marshall το ψηφιακό και τηλεοπτικό λανσάρισμα των οργανικών προϊόντων Veganz, μετά από σχετική διερεύνηση της αγοράς.
Ήδη αυτή την περίοδο τρέχουν με ξεχωριστή επιτυχία σε πανελλαδικά κανάλια σποτ διάρκειας 15’’, ενώ θα ακολουθήσει σύντομα και το ψηφιακό πλάνο ενδυναμώνοντας έτσι την παρουσία της Veganz στα μεγάλα και μεσαία καταστήματα τροφίμων της ελληνικής αγοράς.
«Βρισκόμαστε ήδη προ μεγάλων αλλαγών στις παγκόσμιες διατροφικές συνήθειες των καταναλωτών με γνώμονα την ποιοτική υγιεινή διατροφική κατεύθυνση, την οποία τα προϊόντα Veganz καλύπτουν διεθνώς και στην χώρα μας μέσω της Achaia Company της οικογένειας Καρακίτσου. Αυτή την τάση παρακολουθούμε συνεχώς, παρέχοντας ως Kevin+Marshall ολοκληρωμένη επικοινωνία 360ο στους πελάτες, οι οποίοι εναρμονίζονται και διαθέτουν σχετικά διατροφικά προϊόντα», μας δήλωσε η Βίκυ Κοβάνη στέλεχος του client service της Kevin+Marshall.