#Timeliners_ads: Από τα Oscars 2014 στo SXSW
#Timeliners_ads: Από τα Oscars 2014 στo SXSW- Πέθανε την περασμένη εβδομάδα ο Mike Parker ο οποίος μεταξύ άλλων επιτευγμάτων του ήταν κι ο \"νονός\" ( κι όχι δημιουργός όπως λανθασμένα αναγράφεται σε πολλά blogs) της αγαπημένης κάποτε στην διαφήμιση γραμματοσειράς Helvetica. O Mike Parker θα μείνει στην ιστορία και ως \"The Font God\" έχοντας σχεδιάσει στην ζωή του πάνω από 1100 γραμματοσειρές. Διαβάστε ένα εξαιρετικό, σχετικό με τη ζωή του άρθρο και δείτε τι έχει πει κι ο ίδιος για τη δουλειά του σε video εδώ (κλικ)
- Την περασμένη Κυριακή το βράδυ έγιναν και τα Oscars 2014. Τα είδαμε μέσω livestream από blog, στο οποίο μας παρέπεμψε ο ηθοποιός Ζακ Έφρον! Από άποψη τηλεοπτικής διαφήμισης δεν είχαν το ενδιαφέρον που είχε το Super Bowl. Είδαμε Cadillac, Pantene, Pepsi και Samsung. Μεγαλύτερο ήταν το ενδιαφέρον στο Twitter και το Instagram και δευτερευόντως στο Facebook.
Αυτό που επικράτησε ήταν το λεγόμενο Real–Time Marketing με ανάλογα hashtags και tweets ή φωτογραφίες και σχόλια.
Το Pantene δούλεψε με το hashtag #WantThatHair και τις κομμώσεις και τα μαλλιά των συμμετεχόντων στην τελετή διασημοτήτων και ειδικά στο Κόκκινο Χαλί. Η παρουσία του ήταν πολύ πιο δυναμική κι άμεση από την περσινή με κορυφαία της στιγμή το post για τα μαλλιά του άνδρα που έκλεψε κατά γενική ομολογία την παράσταση και τις καρδιές όλων των γυναικών και δη των μαμάδων. Του Jared Leto.
Αξίζει τον κόπο να ρίξετε μια ματιά στον τρόπο που χειρίζεται το twitter και το hashtag #WantThatHair το Pantene στα Oscars εδώ.
Η Pepsi ήταν επίσης χορηγός των Oscars 2014 κι έριξε μπόλικη διαφήμιση. Όμως η πρωτοβουλία της παρουσιάστριας Ellen DeGeneres να χορτάσει τους πεινασμένους καλεσμένους της στις πρώτες σειρές του Dolby Theatre με πίτσα από ντελίβερι της βγήκε κάπως… Η φωτογραφία που ακολουθεί έκανε τον γύρο όλο του κόσμου κι ακόμα πιο μεγάλη ήταν η προβολή του λογότυπου του αιώνιου ανταγωνιστή της, της Coca-Cola, μέσω των πλάνων που είδαν εκατομμύρια μάτια σε όλο τον κόσμο κατά τη διάρκεια της μετάδοσης της τελετής και του ομολογουμένως δεύτερου σε προβολή και αξία highlight της. Διαβάστε το άρθρο του Ad Age με κλικ στη φωτό
Το πιο δυνατό highlight της τελετής ήταν το selfie της Degeneres. Μέσα σε ελάχιστα λεπτά έγινε το πιο RTed tweet στην ιστορία ξεπερνώντας και εκείνο του Ομπάμα όταν ξαναβγήκε Πρόεδρος. Όμως και αυτό έκρυβε μια παγίδα για τον μεγάλο χορηγό , την Samsung. Γιατί από την τεχνολογία και το Twitter δεν μπορεί να κρυφτεί κανείς. Ναι μεν η Samsung πλήρωσε τεράστια ποσά για την έμμεση κι όχι μόνο προβολή της- το selfie τραβήχτηκε με Samsung αλλά τα tweets της Ellen backstage ανέβαιναν από iphone. OOPS! Ιδού η φωτό κι ένα γλαφυρότατο screenshot για του λόγου το αληθές.
Να κι άλλη μια ενέργεια σχετική με τα Oscars, αυτή τη φορά από το Lipton. Nice?
- Ξεκίνησε το SXSW. Πολλοί μεγάλοι χορηγοί, ποτά που ενδιαφέρονται για το ιδιαίτερα influential κοινό που το παρακολουθεί κι εκπλήξεις από διαφημιζόμενους.
Οι χορηγοί
Τα ποτά του SXSW
Τα κόλπα των Doritos με Lady Gaga για τους Bold only (κλικ στη φωτό για όλο το case)
- Θα κλείσουμε μουσικά. Ξέρουμε ότι ένα τραγούδι μπορεί ν’ απογειώσει μια διαφήμιση και μια διαφήμιση ένα τραγούδι. Μπορεί όμως μια διαφήμιση να καταστρέψει ένα τραγούδι? Το εξαιρετικό Pigeons And Planes εντόπισε μερικά πολύ γνωστά indie τραγούδια που θεωρεί ότι καταστράφηκαν από τις διαφημίσεις τις οποίες έντυσαν.
Δείτε τις διαφημίσεις κι ακούστε τα τραγούδια βγάζοντας τα δικά σας συμπεράσματα με κλικ στη φωτό