#TextDad από την OgilvyOne για το Dove Men+Care
Για τη φετινή Γιορτή του Πατέρα, η OgilvyOne και η Dove Men+Care θέλησαν να τιμήσουν την ιδιαίτερη σχέση γιου και πατέρα, με ένα μικρό… μήνυμα. Ακούγεται απλό αλλά η πραγματικότητα μας εξέπληξε όλους.
Έτσι, λίγες μέρες πριν την γιορτή, καλέσαμε καθημερινούς ανθρώπους να πουν “σ’ αγαπώ” στους μπαμπάδες τους με ένα μήνυμα. Και ενώ οι περισσότεροι γιοι πίστεψαν ότι οι μπαμπάδες θα τρομάξουν, θα αγχωθούν, θα πάθουν εγκεφαλικό… εκείνοι μας έβαλαν τα γυαλιά και απέδειξαν με τις απαντήσεις που διάβασαν μπροστά μας οι γιοι τους, ότι το σ΄άγαπω, όχι απλά δεν τους τρομάζει αλλά το λένε και οι ίδιοι με την καρδιά τους.
Για μια ακόμα χρονιά, λοιπόν, το Dove Men+Care κατάφερε να αποδείξει ότι το “σ’ αγαπώ” το χρειάζονται τόσο οι μπαμπάδες, όσο και οι γιοι και να προτρέψει το κοινό να αφήσει τα συναισθήματά του ελεύθερα, όχι μόνο την ημέρα της γιορτής του Πατέρα, αλλά κάθε στιγμή που το αισθάνεται!
Την παραγωγή του video επιμελήθηκε η Foss Production και τη σκηνοθεσία ο Ευθύμης Kosemund Σανίδης.