Στον «αέρα» η νέα καμπάνια για το Skroutz.gr

Στον τηλεοπτικό και διαδικτυακό «αέρα» βρίσκεται εδώ και μερικές μέρες η καμπάνια της Skroutz, την οποία δημιούργησε εσωτερικά το τμήμα Marketing της εταιρείας.
Η καμπάνια αποτελείται από 8 main video τα οποία με minimal, eye-catchy και σουρεάλ αισθητική, επικοινωνούν τα κύρια USPs του Skroutz Marketplace. Με αναφορές στις υπηρεσίες και τα πλεονεκτήματα που προσφέρει η Skroutz στον online καταναλωτή, τα video δημιουργούν relatable καταστάσεις, μας βάζουν στη θέση των πρωταγωνιστών και δείχνουν πώς η πλατφόρμα του Skroutz έχει μια λύση για κάθε «πρόβλημα» του online shopping.
Τα video σκηνοθέτησε ο Στάθης Μουρδουκούτας, ενώ την παραγωγή ανέλαβε η Stefi Productions. Η καμπάνια τρέχει σε τηλεόραση, digital και social μέσα.