Στο 4% το Ad-Fraud
Σε μικρότερο ποσοστό σε σχέση με αυτό που έχει καταγραφεί σε Online Καμπάνιες άλλων ευρωπαϊκών χωρών, "κλείδωσε" η μέτρηση Αd-Fraud που υλοποίησε η Phaistos Networks για λογαριασμό της Mindshare.
Συγκεκριμένα, σε καμπάνια διαφημιζόμενου που υλοποιήθηκε μέσω ADMAN™ σε περισσότερους από 35 ελληνικούς δικτυακούς τόπους (premium buying) αλλά και σε programmatic Δίκτυα, το καταγεγραμμένο ποσοστό Αd-Fraud κυμάνθηκε στο 4,29%.
Αντίστοιχες μετρήσεις σε display καμπάνιες άλλων χωρών κατά το προηγούμενο έτος, κατέδειξαν ποσοστά Ad-Fraud περίπου στο 12% για τη Βρετανία, 8% για τη Γερμανία και 10% για τη Γαλλία.
Στο πλαίσιο της καταγραφής Ad-Fraud στην εν λόγω καμπάνια, έγινε ταυτόχρονη παρακολούθηση περεταίρω δεικτών όπου και εκεί τα καταγεγραμμένα ποσοστά διαμορφώθηκαν σε ικανοποιητικά, για την αγορά, επίπεδα - ενδεικτικά: Chance to View Ratio (97.26%), Worthless Ratio (3.8%), Suspicious Ratio (3.58%).