Στην Out to Lunch η Πράσινο Λάδι

Η εταιρεία Πράσινο Λάδι, θυγατρική του ομίλου Motor Oil ανέθεσε στην Out to Lunch την πρώτη της επικοινωνία.
Η καμπάνια που δημιούργησε η Out to Lunch αναπτύσσεται σε digital, social και έντυπα μέσα.
Υπενθυμίζεται ότι ο όμιλος Motor Oil παρουσίασε τις θυγατρικές VERD και Πράσινο Λάδι, στις 31 Οκτωβρίου, στο Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης, στην Αθήνα.
Η δραστηριότητα της εταιρείας Πράσινο Λάδι, η οποία αποτελεί θυγατρική της VERD, εστιάζει στη συλλογή τηγανελαίων για την παραγωγή του βιοντίζελ, του πράσινου καυσίμου με χαμηλό περιβαλλοντικό αποτύπωμα, που συνεισφέρει στη μείωση εκπομπών του διοξειδίου του άνθρακα και αερίων του θερμοκηπίου κατά 90%.
Συγκεκριμένα, η εταιρεία συλλέγει ετησίως περίπου το 50% των ποσοτήτων τηγανελαίων που παράγει η χώρα μας, τα οποία σήμερα ανακυκλώνει, στο εργοστάσιο της μητρικής της εταιρείας, VERD, για την βιομηχανική παραγωγή καθαρού βιοντίζελ.