Στην DOPE η 360 επικοινωνία της Corny Greece
![Στην DOPE η 360 επικοινωνία της Corny Greece](https://www.advertising.gr/uploads/images/127488/stin-dope-i-360-epikoinonia-tis-corny-greece-medet.jpg?lm=b711c4a7e17dc19bc31ce5bfa356a8f8)
H DOPE ανέλαβε την συνολική επικοινωνία για τις μπάρες δημητριακών Corny στην Ελλάδα. Η πρώτη 360 καμπάνια έχει ήδη λανσαριστεί η οποία περιλαμβάνει τηλεόραση, programmatic και digital κανάλια.
Η στρατηγική συνδυάζει τα πιο παραδοσιακά με τα πιο σύγχρονα μέσα επικοινωνίας με στόχο να συνεχίσει να κτίζει τη φήμη της μάρκας στο ελληνικό κοινό αλλά και να ενισχύσει τις πωλήσεις.
«H συνεργασία με την DOPE είναι μέρος μιας δυναμικής στρατηγικής η οποία εστιάζει στην ενίσχυση της παρουσίας της Corny στην ελληνική αγορά και την ανάπτυξή της ως ηγέτιδα στην κατηγορία των snacks! Η επιτυχία είναι δεδομένη», δήλωσε η Μαρία Ακζώτη, μέλος του Δ.Σ. της εθνικής εταιρίας διανομών ΠΗΓΑΣΟΣ Α.Ε., αντιπροσώπου και εισαγωγέα της Corny στην Ελλάδα.
«Οι μπάρες δημητριακών Corny είναι ένα εξαιρετικό προϊόν, με πανελλαδική διανομή και ένα πολύ δυνατό proposition. Έχουμε σχεδιάσει μια φιλόδοξη στρατηγική για το 2025, που βέβαια με ένα τόσο δυνατό προϊόν και ομάδα από τη μεριά του brand, η δουλειά μας γίνεται εύκολη», δήλωσε ο Πάνος Δρίβας, Head of Performance @ DOPE.